Skip to main content

Waar zijn diverse regionale zenders gebleven. Zoals rtv Drenthe 503?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Hendrikx W.

Welkom op het KPN Forum! Bij Interactieve TV van KPN heb je toegang tot de lokale en regionale zenders in jouw woonregio. Op basis van je postcode kan je hier bekijken welke regionale zenders jij kan bekijken. Herstart eventueel je tv-ontvanger door deze tijdelijk stroomloos te maken, als je een zender die je volgens die pagina wel zou moeten kunnen bekijken, niet kan bekijken. 


Voorheen werd elke regionale zender uitgestraald. Jammer dat dit niet meer gebeurt. Als het dan toch over regionaal in de buurt, heb ik liever rtv drenthe dan AT5, Maar ja ik heb geen keuze. Jammer, ik zal me aar bij moeten neerleggen.


Individueel kunnen wensen voor zenders verschillen, dat begrijp ik. 

Voorheen werd elke regionale zender uitgestraald. Jammer dat dit niet meer gebeurt. 

Dan heb je het vermoedelijk wel over vrij lang geleden. Per 4 juli 2017 is dit namelijk al gewijzigd


@Heine

Sinds 4 juli 2017 geeft KPN de regionale zenders niet meer landelijk door, echter...

In het oude platform ging het niet bij alle klanten goed met het postcodefilter. Daardoor kan het zijn dat klanten toch zenders hadden die niet de bedoeling waren tot ze onlangs naar het nieuwe platform omgezet zijn. Daarin werkt het postcodefilter (helaas...) wel.

KPN bespaart ca. een miljoen euro aan rechtenafdracht door de regionale zenders niet landelijk door te geven.

Omrop Fryslân is wel landelijk, omdat het Provinciehuis Friesland de kosten aan KPN vergoedt.

Ik had ook tot de omzetting nog functies die ‘niet de bedoeling’ waren. Na omzetting naar het nieuwe platform is dat dus gecorrigeerd. (snik… :cry: )

@Hendrikx W.

Alle regionalen zijn gelukkig wel via internet te zien en te horen.

Overzicht van alle links v.d. omroepen.

Zie hier welke regionalen per provincie bij KPN te zien zijn.


Heldere uitleg. Nu snap ik het ook. Klantenservice wist mij dit niet te vertellen.

Bedankt!

 

Met vriendelijke groet,  Andre


Reageer