Skip to main content

Zoals de titel van deze draad zegt: ik heb last van "Robotachtige stemmen of hoge piep stemmen "Chipmunk audio"", in de Amazon Prime app...

Lijkt hierop (maar dan voor Prime video): 

 


Hier heb ik ook last van, zowel bij prime en bij netflix😩


Ik heb hier niet direct een verklaring of oplossing voor @leendert68, ervaar je deze problemen nog steeds?
Kun je toelichten hoe je je TV ontvanger aangesloten hebt zitten op je TV en heb je de TV ontvanger hierom ook al een Frisse Start gegeven?


Ja, het probleem blijft ook dan nog bestaan...

 


Kun je toelichten hoe je je TV ontvanger aangesloten hebt zitten op je TV en experiabox?
Hoe heb je de geluidsinstellingen op je TV staan? en op je TV ontvanger?


De tv zit bedraad aan de experiabox en op de tv heb ik alle instellingen gebruikt.

Het lijkt erop, alsof mijn tv een bepaald soort Dolby niet herkent en dat je de tv ontvanger wel op "stereo" kunt zetten ( ipv Dolby), maar dat die setting door de Prime app wordt genegeerd...

 


Kun je iets specifieker zijn? Met name hoe de TV ontvanger op de TV zit?
Welk type TV ontvanger gebruik je? En welk type TV?
Ik zie dat je meerdere ontvangers hebt, heb je dit probleem met alle ontvangers en alle TV's?
Kun je hier ook een opname plaatsen van het geluid?


Ik heb het probleem bij beide ontvangers met één specifieke tv, mijn Philips 32PHS5301. Op dit moment heb ik zowel een Arris als een Arcadyan in huis...


In de handleiding van dat toestel staan nog een hoop instellingen die we bij langs zouden kunnen gaan, heb je hierover ook al eens contact gehad met de klantenservice van Philips? Wellicht kunnen die ons in de juiste richting wijzen.