Skip to main content

Alle zenders goed beeld, behalve rtl4 hapert...wat is er aan te doen?

 

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

Alle zenders goed beeld, behalve rtl4 hapert...wat is er aan te doen?

Een eigen vraag maken. Toevoegen aan de vraag van een ander levert meestal missers op in forums. Vooral als ze al als beantwoord staan gemarkeerd.

Je hebt wel een antwoord gevonden, maar dat ging over 2 maanden geleden. 


Welkom op het forum @Simonevde. Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box? Direct met een kabel, of via de draadloze verbindingsset bijvoorbeeld? Wel vreemd dat alleen RTL 4 hapert trouwens. Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


ik word er ook helemaal gefrustreerd van!!! Alles werkt behalve rtlxl dit happert na twee zinnen en gaat dan weer bufferen. Heel irritant, omdat ik alleen internet heb, en dus daardoor tv kijkt via rtlxl!!!

Ik kijk op een laptop via wifi, en doordat de rest het wel doet weet ik niet meer wat ik er aan moet doen.

Heb al geschiedenis, dus de cookies etc van chorme  verwijderd, maar ook geen resultaat!

 


Sinds enige tijd hapert, kraakt of stottert het geluid bij RTL4. Aansluiting is al jaren het zelfde. Het is vreselijk ergerlijk. Andere zenders is niets aan de hand. .