Skip to main content

Sinds 1,5 week hebben we KPN. Bij het aansluiten leek er geen probleem, maar als ik overschakel naar HDMI 2 voor de Playstation kan ik niet meer terug naar de HDMI 1. De TV herkent het signaal dan op een of andere manier niet waardoor ik HDMI 1 niet kan selecteren. Dit kan zowel niet met de KPN afstandbediening als de samsung afstandbediening. 

De enige oplossing is de kabel eruit halen en er weer instoppen. Maar ik heb uiteraard geen zin om dat vanaf nu iedere keer te moeten doen. 

HDMI kabel al vervangen en poorten gewisseld, maar niks helpt. Voorheen geen problemen met het Ziggo kastje. 

Via de klantenservice kom ik niet verder, hebben jullie nog een oplossing?

Heb ik ook een tijd gehad tot een goede monteur van KPN de afstandbediening opnieuw instelde wat door een andere KPN monteur was gedaan. 

Maar ik kon toen wel met de originele afstandbediening van de TV tussen de HDMI selectie wisselen.


Hoi @Tim275 . Welkom op het forum.

Ik heb nog geen idee waar dit aan kan liggen. Heb je ook al geprobeerd om beide apparaten om te wisselen? Dus de PS in HDMI 1 en de ontvanger in HDMI 2?

(als het met de afstandbediening van je eigen tv ook niet werkt, lijkt het op een conflict met je tv. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen)


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.