Skip to main content

SCHANDAAL
Hierbij vraag ik u dringend om de problemen met de KPN app in combinatie met veel Samsung TV's op te lossen.
Het probleem is dat de KPN app iedere keer opnieuw geselecteerd en gestart moet worden, nadat de TV opnieuw is aangezet.
Alle andere apps worden wel door de TV onthouden, en de TV start dan probleemloos op de laats gekozen applicatie.
Het is dus duidelijk dat dit probleem niet aan de Samsung TV's ligt, maar aan de KPN app.
Gezien het enorme marktaandeel van Samsung is dit voor een groot deel van de app gebruikers een vervelend probleem. Het is dan ook onbegrijpelijk dat de KPN hier geen actie in onderneemt. ( 9maanden !!!!!!)
 

Welkom op het forum @wijnand1950. Zou je kunnen aangeven welke stappen je al ondernomen hebt? Dan kan ik voorkomen dat ik je vraag dingen dubbel te doen. Daarnaast zou ik je wel willen vragen te kijken in ons verzameltopic over iTV kijken zonder kastje. Als laatste zou ik je willen vragen of je de software van het toestel al hebt geüpdatet naar de meest recente versie. 


@wijnand1950 ik heb geen idee of het al werkt, maar bij mijn buren met Samsung tv werkt het goed.