Skip to main content

Ik moet af en toe mijn voorkeuren om een programma in (plan serie opnemen) opnieuw instellen.

Hierdoor mis ik soms programma's die ik belangrijk vind.

Bij instellingen en systeem heb ik alles al gereset maar dit heeft niks opgelost.

Groet Hennie

Hoi @hennie amsterdam, 

Je moet dus soms opnames opnieuw instellen. Wanneer is dat? Hoe merk je dat? Want het is wel zo dat als een seizoen van iets afgelopen is en het nieuwe seizoen begint, dat de serieopname dan opnieuw ingesteld moet worden. Deze neemt niet meerdere seizoenen op. 1 seizoen per serieopname. 


Bart,

ik moet het een paar keer in de week doen. Heeft niks te maken met einde van een serie.


Heb je voorbeelden? Zou je daar ook screenshots bij willen plaatsen? Dan kan ik eens meekijken, want ik vind dit wel vreemd.


Beste,

Hier zie je dat de Hofkar en Reizen Waes geen R teken van opnemen heeft terwijl ik dit wel opgegeven heb. Deze moet ik dus weer invoeren.


Hier opnieuw ingesteld 

 


Als ik naar de klachten op het forum kijk dan ben ik niet de enige die hier last van heeft. KPN mag hier wel aandacht aan besteden. Anders moeten we weer terug naar Ziggo !


Reizen Waes dus eraf gegooid. 😞 Wat ik wil voorstellen is om via de opnames, alle geplande opnames te verwijderen. Dus niet de opnames die al zijn geweest. Daarna de ontvanger te resetten. Dan maakt de ontvanger een nieuwe verbinding met het netwerk namelijk. Daarna kun je alle opnames weer inplannen. Gaat het dan wel goed?