Skip to main content

Ik heb ook problemen met het opnemen van een serie. Had de laatste serie van New Amsterdam ingepland, om deze in 1 keer te kunnen terugkijken en nu blijkt dat alleen aflevering 16 en 18 zijn opgenomen. 17 is dus overgeslagen en 1 tot en met 15 ook.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Anke12 , welkom op het forum. 

Op welke zender was deze serie?


Net5


Ik neem aan kanaalnummer 8. Of 668 (indien je glasvezel hebt).

Het kan zijn dat er zenderwijzigingen waren. Dan worden geplande programma's ook niet opgenomen omdat ze dat gewoon niet meer in de gids staan. Elke nacht wordt de gids bijgewerkt. Dus tenzij het op dezelfde (uitzend)dag is gepland….


De uitzending heeft echt plaatsgevonden. Zeker deel 17, want die zag ik in de gids staan, nadat deze was uitgezonden. En het is idd kanaalnummer 8. 


Ik zie via NLziet dat het is uitgezonden van 4 januari t/m 24 mei j.l. Daar staan ze allemaal nog. Die dienst heb ik ook nog.

Heb je er al afleveringen van gezien of wilde je onlangs met aflevering 1 beginnen?

Ik vrees dat verdwenen afleveringen niet terug geplaatst kunnen worden. 


Ik wilde inderdaad binnenkort met aflevering 1 beginnen, daarom neem ik ze ook op. Ik heb geen abonnement op NL Ziet. Met dank voor uw antwoorden en hulp, zou ik het toch op prijs stellen om een reactie van KPN te ontvangen. Ik heb dit probleem eerder gemeld en toen kreeg ik als antwoord dat ik een melding moest doen als ik binnen een week zag dat een aflevering wel was uitgezonden maar niet opgenomen. Dat is nu iig aan de hand met deel 17. Het gebeurt helaas veel vaker dat ik 1 of meer afleveringen van serie mis, terwijl ik echt de hele serie heb ingepland.

Het bijzondere is dat van een serie die ik allang heb gezien en verwijderd, som ineens weer afleveringen worden opgenomen, omdat ze herhaald worden. Daar zit ik dan juist weer niet op te wachten.


Ach, 1 t/m 15 zijn er ook niet dus de serie kijken wordt het toch niet meer. 


Nee, klopt. maar serie opnames was gepland voordat de eerste aflevering werd uitgezonden…..


Hallo @Anke12, wat ontzettend jammer zeg!! Ik ben bang dat ik ze niet terug kan halen, maar ik ga dit wel intern doorgeven en hou je op de hoogte van de terugkoppeling.


De collega die ik gevraagd heb, geeft aan dat van Greys Anatomy inderdaad aflevering 14 mist. De rest zou goed opgenomen moeten zijn. 

De vraag is dan ook of er toch iets aan jouw kant misgegaan kan zijn óf dat er wellicht te veel opnames waren: als je 100% van de opname capaciteit hebt gebruikt dan worden de oudste opnames verwijderd. 

 

Mocht dit niet het geval zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan geef ik jouw gegevens als voorbeeld door.