Skip to main content

wordt al n aantal weken van kastje naar de muur gestuurd. meer dan 20 jaar klant bij KPN geweest, in Mei 2019 overgestapt ivm service en prijs naar Ziggo, waardellos dus net als KNP. In Juni van 2020 weer terug naar KPN. Jammer WIFI waardeloos, en nu zonder analoog signaal moeten er duus naast het basis Tv toestel nog twee andere TV toestellen digitaal worden aangesloten door KPN, In Juni mleldde monteur ivm corona beparkingen voor de initiele installatie, maak na 1 juli nieuw afspraak GRATIS voor een monteur om 2 e toestel aan te sluiten en te installeren. Nu na x bellen zegt men nu koste de monteur geld en we hebben geen monteur om de situatie ter plekke op te nemen, zoek het gewoon zelf uit op KPN.com service monteur.

Waarom ben ik in godsnaam terug naar KPN gegaan het wordt steeds minder met service, ik wil er bijna zelfs voor gaan betalen, heb de indruk dat ze je als vaste klant gewoon in de kou laten staan.

 

Vorige wk afspraak gemaakt voor vandaag om situatie op te nemen en prijs te maken voor installatie 2 e 3e toestel, vandaag gebeld, meneer er is geen afspraak, ik kan en mag die niet maken zoek het zelf uit.

 

Beste KPN wat nu bel me even (...) en dan kunnen we eea afstemmen? Anders leg ik toch gewoon weer n klacht in en dat duurt 3 mnd voordat je daar reactie op hebt. wat n xx tent, hoor graag zsm van jullie zodat ik een +++ beoordling kan en zal plaatsen mvg Fernst van Osch

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Beste @Fernst, at vervelend om te horen dat jij zoveel tegenstrijdige informatie krijgt.

Vanwege corona zijn de werkzaamheden van de monteur aangepast. De monteur sluit alleen de eerste tv-ontvanger aan. De overige ontvangers worden door de klant zelf aangesloten. Het aansluiten is echter heel simpel. het betreft 3 kabels: de HDMI of Scart kabel naar jouw tv, een ethernet kabel vanuit het modem en de stroom kabel. Als dit niet lukt kan de klantenservice jou natuurlijk altijd telefonisch begeleiden. 

 


Fernst, ik leef met je mee. Heb nu 5x gebeld met KPN omdat dat internet eruit ligt. In deze tijd van thuis werken een ramp. Mails op je telefoon beantwoorden. Probleem afgelopen maandag begonnen nu op woensdag avond weet ik nog steeds niet wanneer er een monteur komt. Het probleem zit bij de modem van de glasvezel. Het kan wel volgende week maandag worden wanneer er gebeld wanneer een monteur tijd heeft. Enkele jaren geleden s'morgens gebeld s'middags 2 monteurs op de stoep. Wat een fijne tijd.Â