Skip to main content

Bij opstarten van dr TV krijgen wij soms geen volledig gamma aan kleuren/een verstoord signaal (zie foto). Ik moet dan de HDMI kabel er uit halen en weer terug er in doen. Dan is het beeld weer OK. Ik heb twee verschillende HDMI kabels en verschillende poorten op de TV geprobeerd. Het blijft terug komen - is de ontvanger niet OK?

 

Hoi Erik, dat ziet wel wat futuristisch uit! Top dat je al een andere HDMI-poort en andere HDMI-kabels hebt geprobeerd, daar ligt het dus niet aan. Ik vermoed dat het probleem ligt bij de HDMI-poort van je tv-ontvanger. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik voor je aan de slag. 


Hoi Erik, dat ziet wel wat futuristisch uit! Top dat je al een andere HDMI-poort en andere HDMI-kabels hebt geprobeerd, daar ligt het dus niet aan. Ik vermoed dat het probleem ligt bij de HDMI-poort van je tv-ontvanger. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Ik heb het geüpdatet


Dank je wel, Erik! Ik wilde de tv-ontvanger graag voor je omwisselen, maar ik kreeg dit nog niet voor elkaar in het systeem. Blijkbaar wil de achterliggende afdeling eerst contact met je opnemen. Ik heb een verzoek ingediend om je te bellen, hierbij heb ik ook je foto meegestuurd. Je hoort het in ieder geval van ze!


Reageer