Skip to main content

Sinds de storingen van afgelopen woensdag 4 mei ('s ochtends en 's avonds) is er onder de opnamesĀ een map met afleveringen verdwenen als je via KPN iTV kijkt.
Het vreemde is dat via de tv ontvanger de map met afleveringen er nog wel is, en de afleveringen zijn ook nog af te spelen.

De hoeveelheid vrije ruimte is zowel op iTV als op de tv ontvanger 21 %.

Het aantal mappen (plaatjes, tiles, series en films of hoe je het ook wilt noemen) op iTV isĀ  37 mappen en op de tv ontvanger zijn dat 35 mappen.Ā 
Het aantal opnames: iTV 276, op de tv ontvanger 246.Ā 
Maar het rare is, op de iTV ben ik een map met 15 afleveringen kwijt.Ā 
Er zullen dus nog wel meer mappen weg zijn, maar ik heb even geen zin om dat allemaal uit te gaan zoeken.Ā 

Ā 

Hoe krijg ik beiden, iTV en de ontvanger, weer in sync, dan wel zonder die serie/map op de tv ontvanger kwijt te raken.

Ik wordt zo langzamerhand toch wel een beetje ā€œverdrietigā€ door al de storingen.

Ā 

Voordat dit geopperd wordt, de tv ontvanger, de box12/router en het glasvezelkastje en iTVĀ  opnieuw gestart, heeft niet geholpen.


Hi en van harte welkom op ons forumĀ @familievandenheuvel!

Opvallend dat je ineens opnames mist, scherp dat je dit gevonden hebt. Er horen geen opnames te missen, goed dat je het aankaart. Bedoel je met iTV dat je het viaĀ https://tv.kpn.com/Ā nagekeken hebt?Ā 

Goed dat je de tv-ontvanger, modem en de aansluiting al opnieuw opgestart hebt. Het klinkt in dit geval alsof de tv-ontvanger niet goed met het netwerk (de opslag in de cloud) gesynchroniseerd is. Meestal is het genoeg om de tv-ontvanger een frisse start te geven. Zie je daarna alle opnames weer staan?


Hi Alexandra, goedemorgen.
Ik bedoel met iTV inderdaad https://tv.kpn.com (is dat de juiste naam, iTV ?)Ā 

Ik heb zojuist ook even op een andere computer in huis via iTV de opgeslagen opnames bekeken, om uit te sluiten dat het aan Ć©Ć©n specifieke computer ligt, maar ook daar zijn er afleveringen (o.a. die map) weg.Ā 

Ik wil met alle liefde de tv ontvangen een "frisse start" geven, dus terug naar de fabrieksinstellingen, maar dƔƔr, op de tv-ontvanger, ben ik die specifieke map niet kwijt.
Dus ik snap niet wat dat voor invloed heeft op iTV.
Dus voordat ik de tv-ontvanger wijzig, is dat wat je voor ogen had ?

Nog wat extra informatie:
Als ik aanlog aan iTV en ik kies "opgeslagen", dan staat er op de eerste pagina "290 opname(s)"
Als ik de opnames tel, dan kom ik op 243 opnames, dus ik ben er via iTV 47 kwijt.
Op iTV en op de tv-ontvanger staat "14 % ruimte"
Groeten, TonĀ 


Ik zou het toch wel op prijs stellen als ik nog iets van KPN hoorde over dit probleem.Ā 

En dat is een understatement.