Skip to main content

Hier ook veel problemen na de update,opnames na de update niet meer vooruit te spoelen wat gepruts toch weer,orbi systeem van slag af weer een hoop om in te stellen.

 

Admin; eigen topic voor je aangemaakt. Afgesplitst van KPN Box 12 Update: Mesh hSGEJ10000448]

Hier ook veel problemen na de update,opnames na de update niet meer vooruit te spoelen wat gepruts toch weer,orbi systeem van slag af weer een hoop om in te stellen.

Dat niet meer vooruit kunnen spoelen heeft niets met de update van de V12 te maken.

 

Admin: meeverplaatst


Heb kpn gebeld en de backoffice zei dat het met de update te maken had,hadden al meer meldingen erover gekregen,moest de stekker uit de V12 halen maar dat haalt niets uit,vind de vip 5202 zeer onstabiel de laatste tijd,blokjes in beeld bij het inschakelen,echt voelt heel stroperig aan,niet blij mee

 

Admin: meeverplaatst


Heeft u de software al een keer opnieuw geladen?


Admin: meeverplaatst


...vind de vip 5202 zeer onstabiel de laatste tijd,blokjes in beeld bij het inschakelen,echt voelt heel stroperig aan,niet blij mee

Die ervaring deel ik absoluut niet. Wij ervaren geen enkel probleem met de 5202.

 

Admin: meeverplaatst


Ja al meerdere keren de frisse start gedaan,niets helpt zou ook niet weten hoe verder,wil dit zo ook niet meer tv kijken is zo een crime aan het worden.

 

Admin: meeverplaatst


Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


Hoi @ghullemah, om je goed te kunnen helpen en het forum overzichtelijk te houden hebben we een eigen topic voor je aangemaakt. Niet fijn dat tv kijken zoveel moeite kost. Gaat het specifiek om de opnames of is er meer aan de hand? En kan je uitgebreider vertellen wat je precies ervaart? 

Daarnaast ben ik net als Joep benieuwd naar hoe je tv-ontvangers aangesloten zijn. Alle details zijn welkom, dat maakt het voor ons gemakkelijker om hier met je mee te denken.


Hoi 

Alles is bekabeld aangesloten,de vip 5202 is maar een stroperige ontvanger,traag.

Heb een glasverbinding met de V12 modem ook een crime van een modem, sorry zo ervaar ik het,wat eigenlijk als een speer moet draaien wat specs betreft,zo stroperig is alles.

Tegenvallende dingen zijn bij zender wissel blokjes de eerste sec.

Traag reageren met bijv 7 min vooruit spoelen in een opname staat het beeld letterlijk sec stil voordat de ontvanger reageert.

Alles reageert tergent traag wat je ook doet frisse start niets helpt


@ghullemah Alles is traag begrijp ik, het is alleen wel vrij vaag zo. Wat het modem betreft, dit beschrijf je ook als stroperig. Gebruik je internet via wifi of ook via een kabel? Als je het test via een kabel, wat voor internetsnelheid haal je dan als je een speedtest doet? 

Heb je één of twee tv-ontvangers thuis, en in het laatste geval, hoe werkt de tweede? Is de tv-ontvanger rechtstreeks met een kabel op de Box 12 aangesloten, zit daar geen andere apparatuur tussen? Hoe gaat het terugkijken van programma's? Het traag reageren, wanneer gebeurt dit? Kan je ook beschrijven hoe de tv-ontvanger opgesteld staat? Staan er andere apparatuur en/of lampen vlakbij? 


De ontvanger is rechtstreeks aangesloten op de V12,met utpkabel.

Opnames en terugkijken is de laatste paar weken een drama vage foutmeldingen,gisteravond nog geen opname kunnen bekijken niets werkt dan,terugkijken idem dito,frisse start voor de zoveelste keer gedaan,gaf geen soelaas,toen stekker eruit en er weer in,toen kwamen de opnames hakkelend weer terug.

V12 heeft een softwareupdate gekregen kan vervolgens nooit het modem meer inkomen met de logingegevens,maar weer een harde reset doen.


@ghullemah Dat is niet prettig natuurlijk, dat moet opgelost worden. Ik kan je hier via het forum alleen niet goed mee helpen. Daarom raad ik je aan om even te bellen (via 0800-0402) of chatten met onze klantenservice. Via die weg heb je direct en één op een contact. Mijn collega helpt je dan direct verder en kijkt de verbinding voor je na, dan kunnen ook meteen de benodigde vervolgstappen ondernomen worden. Laat maar weten hoe het is afgelopen.