Skip to main content

Bij het terugkijken van alle opgenomen BBC2 programma's is het geluid vervormd. Het doet zich voor op onze beide Samsung Tab A tablets. Live BBC2 uitzendingen hebben het probleem niet. Opgenomen programma's van andere zenders werken ook probleemloos. Het is specifiek BBC2 én opgenomen.

Enig idee?

Hi @Martinus1000, welkom hier. 

Wat een naar probleem. Dit komt dus in ieder geval voor op de tablets. Ervaar je dit probleem ook wanneer je de opnames op je televisieontvanger/tv afspeelt? Ik vraag dit om te kunnen achterhalen of het aan de app ligt of ook op de ontvanger. 

Ik hoor graag van je. 


Hoi, @Alex_P 

Hier loopt al een topic over. Hier is het geluid van opnames van BBC 2 ook een en al gereutel via website, app's EN OOK DE TV+ ontvanger. Het is echt niet om aan te horen. Het is alleen goed via de 8001, 5202, 2952 en 2260.

Maar daar hebben TV+ klanten dus (al) niks aan. 

 


Heb ik in beeld Peter, ik wilde dit in ieder geval ook weten zodat ik zoveel mogelijk informatie kan toevoegen aan de melding.


Via de smartphone en via casten (chromecast) reutelt het ook.


Via de smartphone en via casten (chromecast) reutelt het ook.

Heb ik meegenomen, dank! 


Het probleem doet zich niet voor op de TV ontvanger. Wij hebben geen TV in de woonkamer staan, dat vinden we gewoon niet mooi. Dus daar wij kijken vrijwel alleen via de tablets, daarom is dit wel hinderlijk. 


@Martinus1000

Bij opnames gemaakt na gistermiddag zou het weg zijn. Bij wat oudere opnames, gemaakt tijdens de storing, mogelijk niet. (!)

Zie deze reactie in ander topic. 


@Martinus1000

Bij opnames gemaakt na gistermiddag zou het weg zijn. Bij wat oudere opnames, gemaakt tijdens de storing, mogelijk niet. (!)

Zie deze reactie in ander topic. 

Neem ik mee, dankjewel. 


@Martinus1000

Bij opnames gemaakt na gistermiddag zou het weg zijn. Bij wat oudere opnames, gemaakt tijdens de storing, mogelijk niet. (!)

Zie deze reactie in ander topic. 

Klopt, bij recente opnames is het weer in orde!


@Martinus1000

Bij opnames gemaakt na gistermiddag zou het weg zijn. Bij wat oudere opnames, gemaakt tijdens de storing, mogelijk niet. (!)

Zie deze reactie in ander topic. 

Klopt, bij recente opnames is het weer in orde!

Dank voor de terugkoppeling.