Skip to main content

Ik heb eind november mijn contract bij jullie vernieuwd. Onder de voorwaarde dat ik een nieuw televisiekastje van jullie zou ontvangen van het nieuwe type met Bluetooth afstandbediening. Inmiddels zijn we anderhalve maand verder bij. Heb ik al bijna 10 keer met de klantenservice gebeld, veel valse beloftes van jullie ontvangen, maar geen nieuw televisiekastje. Ik heb wel een televisie kastje ontvangen van jullie maar dit was exact de zelfde als die ik al heb alleen dan nieuw. Daar ben ik dus niet mee geholpen. Ik wil dit graag opgelost zien want ik ben er zo onderhand wel klaar mee 

Hoi @Pimvbrenk . Welkom op het forum.

Heb jij deze afspraak ergens zwart op wit staan? Ik twijfel namelijk een beetje of een collega dit wel kan waarmaken. Als jij geen 4k abonnement hebt, hebben wij namelijk geen invloed op het soort tuner dat er naar jou gestuurd wordt.  Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Dus overstappen naar 4K abbo en je gaat blij worden zoals je nog nooit bent geweest.

 

Het leven kan zo simpel zijn.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 

 

Mijn profiel is geüpdate. Sorry voor de late reactie. De mail was in de spam box terecht gekomen. Ik heb de titel misschien verkeerd geplaatst. Het gaat mij niet om het 4k, het gaat mij om het kastje die met de Bluetooth afstandbediening kan worden bediend.


Dus overstappen naar 4K abbo en je gaat blij worden zoals je nog nooit bent geweest.

 

Het leven kan zo simpel zijn.

Sund van je geld als je geen 4k televisie hebt he, het gaat mij om de Bluetooth functie niet om de 4k


De enige tuner die dat ondersteunt is een 4k tuner en die kan ik je niet toesturen. Ik zie wel een log terug van de retentie collega. Deze geeft alleen aan dat er korting gegeven is. Ik heb dus helaas geen aanknopingspunt. En zelfs als ik die had, heb ik geen mogelijkheid om jou (zonder 4k abo)  een 4k tuner te sturen :-(


Dit laatste wat je zegt is niet waar. Een vriend van mij heeft exact dezelfde dag gebeld en het zelfde beloofd gekregen en deze heeft hem wel ontvangen. En mijn vriendin heeft vorige maand een abbo afgesloten, geen 4k maar wel met een nieuw kastje. Ik snap gewoon niet dat jullie zo moeilijk doen om iets op te sturen naar iemand die al meer dan 6 jaar klant is bij jullie, maar een nieuwe klant het wel allemaal voor elkaar kan krijgen.Â