Skip to main content

Goede morgen KPN,

Gisteren viel de interactieve KPN app op mijn SamsungTV (2021) in eens uit tijdens het kijken. In eerste instantie een wit beeld met een text waarin code -21 werd vermeld.  Nu geeft hij enkel een zwart beeld. 

Internet werkt, al is het nog niet heel stabiel kwa constante snelheid. De TV+ box op de tv beneden werkt gewoon naar behoren. Ook alle kpn-tv apps op telefoons en/of tablets werken goed. 

 

Ik heb de router al eens opnieuw opgestart, en ook de app all meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 

 

Gaarne verneem ik van u wat ik nog meer kan proberen, of hoe jullie mij verder kunnen helpen. 

Hi en van harte welkom @mblaak!

De Smart TV app op je Samsung TV is er ineens mee gestopt, lees ik. Goed dat je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd hebt - vaak helpt dit, maar dat is nu niet het geval dus. Hoe is je tv met internet verbonden? Werken andere apps op je tv nog wel goed? 

Voor snellere hulp kan je ook bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Onze collega's daar helpen je dan meteen verder.


Hoi hoi,

 

Alle andere apps werkte  nog gewoon, de tv is verbonden met een kabel. 
 

Ik heb de tv moeten resetten en nu werkt de KPN app weer, dit kan echter niet de oplossing zijn mocht dit nog een keer gebeuren. 


Goede morgen KPN,

Leuk.

Op een forum helpen KPN klanten en de moderator elkaar.😉

 

Waarom gebruik je de KPN tv decoder niet?

Want dan heb je een veel mooier beeld.