Skip to main content

De Smart-TV app op onze Samsung TV (nieuw model 2021) loopt soms vast. Of stopt gewoon.

Best een bron van ergernis. Hoe is  dit op te lossen?

*admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

Hoe is  dit op te lossen?

Niet (echt). Advies om zeker niet via wifi te kijken.

Verder heb ik de app op mijn Samsung na 3 dagen weer ingeruild voor de decoder. Ten eerste mooier beeld. Ten tweede omdat ik m'n opnamen van o.a. BBC First niet via de app mag/kan kijken.
En nog een hele rij meer w.o. geen radiokanalen. Daarvoor was ik tijdens die 3 dagen toch al de decoder blijven gebruiken.

Alle nadelen van de app op een rij.


Welkom op het forum @Fleurducap. Ik ben het met @PeterG eens dat een ontvanger altijd beter is. Mocht dit geen mogelijkheid zijn zou je dan kunnen aangeven hoe het zit met andere apps op de TV en of de wifi zelf op die locatie wel goed is?


Beste Bram

Dank je voor je reactie. De overige apps op de tv werken goed. Netflix, YouTube bv.

Ook de wifi is goed hier in huis. Monteur van KPN is hier geweest twee jaar terug om alles te verbeteren dmv versterkers. De modem die we hebben is een Experia Box V8

Vriendelijke groet,

Wim Achterberg

 

 

 

 


Tja, als het via utp geen verbetering geeft (de app werkt in een Samsung 2020 en 2021 dan nóg niet optimaal!) zijn tv-ontvanger of Chromecast nog uitwijkmogelijkheden.

Absoluut mooiste beeld en meeste mogelijkheden via tv-ontvanger.