Skip to main content

Vanmorgen is mijn tv ontvanger spontaan de software gaan updaten en net als vorige keer beland ik nu in een software update loop. Ik heb diverse dingen al uitgeprobeerd nav informatie op het internet oa:

  • reset naar fabrieksinstellingen
  • reset van de modem
  • reset hard en zacht van de tv ontvanger
  • reset van de modem met alleen kabel tv ontvanger erin om geen andere zaken op de modem te laten draaien
  • software update meerdere keren uitgevoerd
  • software update via menu op tv en software update door indrukken standby knop na opstart
  • oude tv ontvanger trachten te installeren maar die kan niet eens het ip adres ontvangen ondanks het volgen van diverse trucs zoals aangegeven op internet (oa ook hier weer modem reset, kabel van alleen tv ontvanger etc..foutcodes als 561, 142 blijven ontstaan)

alleen uitstellen is de optie (idem als bij vorige update). Om nu niet veel verder in de problemen omdat ik nu al de zoveelste update mis vraag ik mij af hoe ik hier in hemelsnaam mee om kan gaan 

Ik geef toe dat ik het nu niet meer weet en inmiddels denk dat het echt aan de apparatuur ligt (nu 2 jaar oud).. Wat kan ik nog doen?

 

Hoi @digimonkey , thanks voor je berichtje. Excuses voor mijn late reactie. Het is momenteel erg druk op alle kanalen. 

 

Goed dat je even aan de bel trekt. We hebben een nieuwe update gelanceerd een tijdje terug en die zorgt hier en daar nog voor problemen. We werken hard aan een oplossing, maar ik durf helaas niet te zeggen wanneer deze verschijnt. Hopelijk is bovenstaand probleem inmiddels verholpen. Zo niet, vul dan even je profiel in, dan kan ik met je mee kijken. Geef je mij een seintje als dat gebeurd is? 

 

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Helaas is het nog niet opgelost. Huidige oplossing nu is blijvend uitstellen van een update zodat we iig nog tv kunnen kijken .. 


Reageer