Skip to main content

Goedemorgen ,

Wanneer kan ik de nieuwe software update verwachten voor mijn Eperiabox type 

ZTE V10  ZXHN H369A

Gr. Paul

Wat werkt er dan niet (goed) op jouw V10?


Ik heb tot op heden nog geen update ontvangen .

gr.Paul

 


Ik heb tot op heden nog geen update ontvangen .

Waarom verwacht je dan een update?


KPN is bezig met het uitrollen van software die een nieuw menuscherm op de tv laat zien .

Daar wil ik graag gebruik van maken 


De ZTE V10 ZXHN H369A is een ExperiaBox: de modem/router van KPN. Het nieuwe menuscherm van de tv wordt echter geleverd via de KPN iTV-ontvanger, het - vaak - zwarte - kastje dat via een HDMI-kabel met je tv-toestel is verbonden, meestal een apparaat (Motorola of Arris) met als typenummer 2260, 2952, 8001 of 5202; het juiste typenummer kun je onderop zo'n kastje vinden. Welke heb jij?


Henk dankjewel .

ik realiseerde mij later dat het heel dom van mij was om mijn modem te benoemen in plaats van de decoder .

mijn decoder is een Motorola type vip 1853 .

Deze is volgens de informatie die ik op het internet lees geschikt voor de software uitrol betreffende de nieuwe menu structuur .

Tot op heden heb ik nog geen nw. Software ontvangen .

ik denk dat ik geduld moet hebben .

gr. Paul

 


Wellicht staat er administratief nog een ouder type op jouw adres geregistreerd, dan krijg je de update niet. Bel met 0800 0402 en laat dat ff controleren. Zorg ervoor dat je dan de serienummers van je actuele ontvangers bij de hand hebt. 


Ik weet niet zeker of de 1853 wel geschikt is voor het nieuwe menu. Het kan ook zijn dat ze nog niet begonnen zijn met de uitrol voor de 1853.

Als ik dit bericht mag geloven dan zou de uitrol naar de 1853 in oktober gaan beginnen.

 


Dag Henk ,

Gebeld met KPN . Hebben mij nw. Decoders gestuurd type Artis Vip 2952

Geinstalleerd maar geen nw. Menu .

Jammer iedereen doet z’n best maar geen resultaat .

ik vind het vreemd dat KPN dit van tevoren niet kan inschatten of het wel of niet gaat werken.

Gr. Paul


Heel belangrijk:

Hebben ze jouw oude Motorola TV ontvangers ook uit jouw abonnement verwijderd?

Zodra dat gebeurd is zal jouw abonnement in een zogenaamde "veegbatch" opgenomen worden om alsnog het nieuwe menu geïnstalleerd te krijgen. Zo'n "veegbatch" kan ook nog best een tijdje op zich laten wachten.


WJB Dank

Ik ga dat nakijken !

Houd op de hoogte Dank !

Gr. Paul 


Hoi @Paul van Bokhorst, welkom op het forum! De nieuwe ontvangers moeten vanzelf de nieuwe softwareupdates krijgen met het nieuwe scherm. Dat zal niet lang meer moeten duren! (als je hem niet inmiddels al hebt)


Dag Thomas ,

Dank voor je bericht .

ik wacht het rustig af .

Zodra ik positief nieuws heb meld ik dat  .

Gr. Paul


Thomas goedemorgen ,

Het werkt !

Sinds gisteren is ons menu aangepast .

ik dan iedereen voor de reacties !

Gr. Paul