Skip to main content

Goedendag,

Wij ervaren de nieuwe software update als zeer lastig.

Alles werkt veel trager, en opnames en of terugkijken begint vaak al in het programma ipv aan het begin.

Ik denk dat de software te zwaar is voor de Arris VIP 2952.

Hier hebben we er twee van, kan ik deze kostenloos omruilen voor de nieuwste types?

 

Groet

Michel

Hoi @MichelM , dank voor je berichtje! We hebben inderdaad nog een aantal problemen met de nieuwe update. Momenteel zijn we achter de schermen hard bezig om on een oplossing te vinden voor dit probleem. Het heeft dus niks te maken met de tv-ontvangers zelf gelukkig. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


We zitten nu in december 16-12-2020

En het in nos steeds knudde


Wij hebben hetzelfde probleem met de ontvanger, menu laad heel traag in de box, en we krijgen regelmatig de bekende blokjes door het beeld heen.

Voor de update hadden we die beeld problemen nooit hopenlijk vinden jullie snel een oplossing met de feest dagen in zicht.

 


@Loes_  het wisselen van tv kanaal via tv gids duurt meer dan 10 sec. 

Graag snel een oplossing.


Ik verwijs jullie door naar het volgende topic:Trage ontvangers. Daar staat alles wat tot nu toe bekend is over dit probleem.


Volgens mij staat in de volgende link meer informatie.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-verbetert-trage-decoder-interactieve-tv-mogelijk-pas-in-2021/


Hi @B.B.C. , @KaPeEnUser en @Carlo uit Millus het probleem is bij ons bekend! Als er een update bekend is, plaatsen wij het in: KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu, ik sluit daarom dit topic!