Skip to main content

Ik heb een nieuwe Sony Bravia Oled XR-77 A80J 4k televisie gekocht. Ik zit bij KPN en heb mijn abonnement omgezet naar 4k en kreeg dan ook een nieuw kastje bluetooth de Arris WP 5202. Ik wilde met de Sony afstandbediening de KPN functies bedienen wat zou moeten kunnen. Het heeft gewerkt op HDMI 3 wat eARC ondersteund  maar moest vaak de tv opnieuw opstarten omdat het ineens niet meer werkte.. Maar HDMI 3 heb ik nodig voor mijn soundbar. Na van alles geprobeerd te hebben waaronder factory reset de nieuwste software op  tv en ontvanger werkte het helemaal niet meer. Bij KPN hoef je niet aan te kloppen die willen alleen maar VIAPLAY verkopen.

Toen kreeg ik een helder idee. Ik heb het oude kastje de Arris VIP 2952 V2 aangesloten en die op modelnummer in het tv menu laten zoeken en die kent hij wel. Die instellingen opgeslagen en toen het nieuwe 4k kastje WP 5202 weer gebruikt. En voila alles werkt perfect.

Dus ze hebben de software nog niet voor elkaar

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

Dus ze hebben de software nog niet voor elkaar

Hallo @John Sony , met ‘ze’ bedoel je waarschijnlijk KPN.

KPN ondersteunt geen gebruik van AB’s van tv-toestellen op tv-decoders en gaat dat ook niet ondersteunen.

KPN ondersteunt alleen het gebruik van AB’s van de tv-decoders voor summier gebruik op tv-

toestellen.

 

Â