Skip to main content

Ik ben er inmiddels achter welke code ik moet gebruiken voor mijn nieuwe TV. Bij de aanschaf van een Bose soundbar zat een boekje met honderden codes…. De code is 4303 maar als ik die probeer in te stellen werkt het dus niet…  KPN kan blijkbaar alleen 3-cijferige codes aan… wat een ellende… Kunnen we ooit nog eens een update van deze verouderde soft- en hardware tegemoet zien?   

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Ik ben er inmiddels achter welke code ik moet gebruiken voor mijn nieuwe TV. 

Dat is goed nieuws, @FWAB 

 Bij de aanschaf van een Bose soundbar zat een boekje met honderden codes…. De code is 4303 maar als ik die probeer in te stellen werkt het dus niet…  

Je wilt de afstandsbediening van KPN koppelen aan je soundbar? Dat werkt niet. De codes zijn bedoeld voor het koppelen van je tv toestel met je afstandsbediening. Zodat je van enkele tv toestel functionaliteiten gebruik kunt maken. Zoals aan-uitschakelen van je tv, source en volume op je tv. Wil je graag meer bedienen met 1 afstandsbediening? Dan is een universele ab wat voor jou. Hiermee koppel je verschillende apparaten zoals je: Soundbar, tv, dvd, tv-ontvanger etc.


Hey @FWAB, helaas geen bericht meer van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Mocht je toch nog een vraag hebben, dan weet je ons te vinden ;)