Skip to main content

De keuze sport in het menu was best mooi. Konden we kiezen uit vele sporten.

Sinds vandaag is dat lijkt het mij aangepast. 

Sport is alleen nog maar voetbal.

Ik haat voetbal niet, maar wij zijn liefhebbers van andere sporten. 

Wat gebeurt hier?

Ik ben het volledig met je eens, het is buiten alle proporties hoeveel aandacht er aan die verschrikkelijke sport "voetbal" besteed wordt. De komende weken wordt het weer echt tussen de zenders door manoeuvreren om zo weinig mogelijk lastiggevallen te worden met die onzin van het EK voetbal.

Ik zal als rasechte voetbalhater blij zijn als het 12 juli is.


Er kan mij niet genoeg voetbal zijn maar dat terzijde.

Het valt mij ook al jaren op dat “Sport on demand” inderdaad vrijwel uitsluitend voetbal is. Heel raar inderdaad, aangezien die aanbieders (ESPN en Ziggo Sport) ook andere sporten geven. Maar daarvoor moet je dan weer die pakketten afnemen.

Alleen F1 is dan ook via "Sport on demand” beschikbaar. Maar dat is volgend jaar ook over.

Wielrennen en nu ook Roland Garros is via Eurosport. Die hebben daar de rechten op.


Er kan mij niet genoeg voetbal zijn maar dat terzijde.

Het valt mij ook al jaren op dat “Sport on demand” inderdaad vrijwel uitsluitend voetbal is. Heel raar inderdaad, aangezien die aanbieders (ESPN en Ziggo Sport) ook andere sporten geven. Maar daarvoor moet je dan weer die pakketten afnemen.

Alleen F1 is dan ook via "Sport on demand” beschikbaar. Maar dat is volgend jaar ook over.

Wielrennen en nu ook Roland Garros is via Eurosport. Die hebben daar de rechten op.

@PeterG ,

Wij hebben alle sportpakketen en juist voor tennis vroeger ook het plus pakket want hier zit Eurosport 2 in. Er is zijn best veel andere sporten beschikbaar als je al deze pakketten hebt (ook Belgie. de BBC en de Duitse zenders laten veel andere sporten dan voetbal zien) Op de Nederlandse zenders lijkt sport alleen te bestaan uit mannen voetbal en bij de NPO dan ook nog lange baan schaatsen.  

Daarom valt het mij op dat er vlak voor de EK volgens mij iets inhoudelijks aan het menu is gewijzigd. 


Daarom valt het mij op dat er vlak voor de EK volgens mij iets inhoudelijks aan het menu is gewijzigd. 

Via de app en website (tv.kpn.com) is een Euro 2020 optie toegevoegd. Via de decoder is dat er niet. In de decoder zie ik niet iets dwingends m.b.t. voetbal in het menu.


Hi Peter,

Ik heb het idee, dat ik gisteren nog na der keuze Sport (misschien wel omdat wij alle sportpakketten hebben), de keuze had uit een scala van sporten. 
 

Nu zien wij alleen nog maar Uitgelicht en Euro2020.

Ik heb Erik eindeloos veel compimenten gegeven over hoe het menu er gisteren en daarvoor uitzag. Misschien is wel iemand bij KPN daar jaloers op. We zitten nu weer op het zeg maar 2e kwartaal 2020 niveau wat dit betreft.  Voor mij mag degene die dit heeft aangepast…... (je begrijpt wel wat ik wil schrijven)., Waarom zijn er toch altijd mensen bij KPN die zich moeten laten gelden omdat ze denken dat ze het beter weten


Ooh….

Uitgelicht gebruik ik NOOIT. Dus daar had ik nog niet gekeken.

Inderdaad is onder het kopje Sport op TV nu veel EK. Maar dat is toch niet zo verwonderlijk nu?


Ooh….

Uitgelicht gebruik ik NOOIT. Dus daar had ik nog niet gekeken.

Inderdaad is onder het kopje Sport op TV nu veel EK. Maar dat is toch niet zo verwonderlijk nu?

De finales van Ronald Garos spelen nu, de Tour de France komt er aan, bij een wereldsport als basketbal zit de NBA momenteel in de halve finales , bij een nog meer wereldsport volleyball speelt zowel bij de mannen en vrouwen de nation league, bij een andere wereldsportg Hockey speelt het EK en er is veel meer. In dit weekend speelt de IndyCar racing waar trouwens de Nederlander Veekay significant aan deelneemt. En bij de heikneuters van KPN speelt alleen Oranje. Ik hoop dat ze straks niet zoveel aandacht geven aan korfball tijdens de Olympische spelen, maar ik vrees het ergste. 


@CorL 

Hahaha ,

Dit jaar korfbal op de Olympische Spelen? Als demonstratiesport? 

Ik ga alvast bier en chips inslaan. 🍺


Korfbal? Dan mogen ze 3D televisie wel weer gaan invoeren!:stuck_out_tongue_winking_eye: .