Is er iets veranderd in het IGMP Snooping verhaal sinds één van de laatste updates ofzo ? Of wordt het verkeer via een aparte VLAN gestuurd sinds de laatste updates? (ik weet dat bij glasvezel dit wel het geval is maar wij hebben koper DSL).
In ieder geval als ik mijn 5x Netgear GS110TP switches er tussenuit haal dan lijkt het goed te werken, zodra ik 1 van de tv ontvangers op de GS110TP zet krijgen we de foutmelding terug. IGMP Snooping staat aan (de GS110TP is het oudere broertje van de GS105 die jullie aanleveren).
-edit-
Nou het lijkt aan het IGMP Snooping verhaal te liggen ofzo of iets anders wat er gewijzigd is aan de kant van KPN, want ik heb hier het volgende getest:
- KPN Box 12 LAN1 Aansluiting direct op de TV werkt goed
- KPN BOX 12 LAN1 Aansluiting op GS110TP (factory reset gedaan, alleen IGMP Snooping aan gezet, geen andere LAN kabels erin) aansluiting van GS110TP naar TV Ontvanger en boem we krijgen de STB-NMC-400 melding om de haverklap bij het zappen.
HTML versie: 4.116.208
NMC versie: 8.0.113_2
DBL versie: 7.12.3
RBL versie: 3.0.18
Wat kan ik verder nog uitsluiten/testen?
Ik heb overigens 2 verschillende GS110TP's geprobeerd (van de 5 die ik in bezit heb), allemaal alleen een factory reset gehad en IGMP Snooping aangezet. Meer niet.
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. Reacties afgesplitst van Live TV pauzeren en foutcode stb-nmc-400 op ontvanger
Is er al iets bekend over dit probleem? Ik heb hetzelfde probleem.
Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]