Skip to main content

Ik krijg bij herhaling (een per 2 dagen) de foutmelding 303

IK heb de verbindingen steeds gechecked. De tv komt ook steeds vanzelf weer terug na ca 10 minuten.

Wat kunnen jullie hieraan doen?

*****

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic

 

Admin: Gegevens verplaatst i.v.m. privacy

Hi @johann4711, welkom op het forum. 

Wat irritant dat het toch zo vaak gebeurt. Mag ik weten hoe de televisieontvanger aan is gesloten op je modem? Rechtstreeks met een kabel of met de draadloze kastjes in het stopcontact of een WiFi versterker? Gebeurt het overigens willekeurig of op vaste tijden? 

Ik hoor graag van je. 


Beste Alex,  Het gebeurt momenteel ca 1x in de 2 dagen sinds we een nieuw modem hebben gekregen: de Experia Box V10A. Overigens het zelfde type modem als wij hiervoor hadden, maar mogelijk verschilt deze inwendig.

Verder is vreemd dat alles het momenteel doet tv radio en wifi zonder dat ik het nieuwe modem heb aangesloten op de wifi netwerk. De nieuwe modem functioneert op de gegevens van het oude niet meer aangesloten modem. Ook onder het wifi symbool recht boven in het menu scherm staan gewoon de gegevens van het oude modem. Bij andere netwerken zie ik hem ook niet staan.

 

Moet ik wat veranderen of toch maar zo laten?

 

bedankt en mvrgr. 

Johann Flint


Dit klopt, hij pakt automatisch de gegevens van je oude WiFi zodat je niet alle apparaten weer opnieuw hoeft aan te sluiten. Daar ligt het dus niet aan. 

Mag ik toch nog even weten hoe de televisieontvanger aan is gesloten op je modem? Rechtstreeks met een kabel of met de draadloze kastjes in het stopcontact of een WiFi versterker? Gebeurt het overigens willekeurig of op vaste tijden? 

Ik hoor graag van je.