Skip to main content

hier ook elke keer foutmelding monteur hier afgelopen zaterdag geweest modem vervangen was volgens hem verkeerde dus weer terug naar experia box v10

nieuwe tv ontvanger gekregen de 4e al in net over een jaar, na 1 dag weer tv te hebben gehad bam weer zelfde foutcode, moet nu alles uit zetten en uit stop contact halen dan weer inpluggen en heb weer tv

Als ik alleen tv uit zet en ik laat tv ontvanger aan krijg ik ook de foutcode stb-nmc- 400 word er gek van

En alles wat ze doen werkt niet

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Welkom op het forum @adore! Dat klinkt inderdaad niet goed. Is de STB-NMC-400 foutcode ook waarvoor de monteur in de eerste instantie is langsgekomen? Zo ja, wil ik je aanraden toch nog een keer 0800-0402 te bellen. Waarschijnlijk wordt er dan nog een monteur gestuurd.

Als je wilt kan ik ook deze monteur voor je aansturen. Daarvoor wil ik je dan vragen je profiel in te vullen. Laat je hier weten wat je voorkeur heeft?


Ik ben erachter gekomen dat als ik eerst de tv aanzet en wacht tot die goed aan is en dan tv ontvanger dan heb ik geen foutmelding, doe ik eerst tv ontvanger aan en dan tv dan gaat het mis dus wat is er hier niet goed aan ergens zit er dan een kink in de kabel


@adore dat is vreemd. Maak je gebruik van een DVS? En heb je de TV ook met het internet verbonden? Zo ja is dat dan met een internetkabel of via de wifi?

Je hebt nu in ieder geval een manier om de storing tijdelijk te voorkomen. Dan gaan we nu uitzoeken waarom het zo ontstaat. 🙂


Hi @adore! Gezien ik niks meer van je gehoord heb ga ik er vanuit dat je een antwoord op je vraag gevonden hebt. Mocht dat toch niet zo zijn laat dat dan hier weten dan gaan we alsnog op zoek naar de oplossing!


Hoi bram weer foutcode geprobeerd om software opnieuw te laden nu ook foutcode daarvan

Tv kast is verbonden met directe kabel naar modem

Maar zoals het er nu uit ziet gaan we overstappen

Ik ben al meer dan 2 jaar bezig met dit probleemblijft terug komen

Nieuwe telefoonkabel is ook al eens getrokken dus daa lig het niet aan

 


@adore ik snap goed dat 2 jaar problemen met de televisie geen visitekaartje is. Wat ik nog kan doen is kijken of ik toch die stabiliteit terug kan brengen, met het al vervangen van de kabel in het achterhoofd. Kan je om die reden toch je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Ik ga graag voor je aan het werk. 


Gisteren monteur geweest dus afwachten maar tv hapert heel veel duurt lang voor dat deze goed doet


Hi @adore! We zijn ondertussen een paar dagen verder. Hoe is het nu met de kwaliteit van het tv-signaal?Â