Skip to main content

Het komt ongeveer 15 tot 20 keer voor per week: de melding op de tv dat er geen internetverbinding is. En dat terwijl de tv-box bedraad is verbonden met de experiabox v12. Irritant want las we een opgenomen programma terug zitten te kijken en de verbinding valt weg, dan moeten we vooraan beginnen en doorspoelen tot het moment waar we waren. 
Onlangs de experiabox al gereset, maar dat heeft geen enkel effect. 
 

Hi @Anton-pieter, apart dat je de melding ‘geen internetverbinding’ te zien krijgt terwijl jouw tv-ontvanger via een kabel aangesloten is. Dit kan met bijvoorbeeld de kabel te maken hebben die gebruikt wordt.

Welke Experia Box heb je? En heb je een KPN TV+ Box? Hoe zijn ze op elkaar aangesloten; met de bijgeleverde ethernetkabel? En zit er nog andere apparatuur tussen de Experia Box en de TV box? Maakt het verschil als je de kabel die naar de TV box gaat aansluit op een van de andere gele ethernetpoorten van de Experia Box?


we hebben een experiabox v12 en de TV+ box. Ze zijn rechtstreeks met elkaar verbonden met een eigen ethernetkabel (weggewerkt in de muur). Die gebruik ik al jaren en heeft bij andere providers nooit problemen opgeleverd. 
ik heb de kabel nu aangesloten op een andere gele poort en ben benieuwd of dat helpt.


@Anton-pieter Top, ik ben benieuwd of dat verschil maakt. Zo niet, probeer dan toch tijdelijk een andere ethernetkabel. Dat een kabel jarenlang goed gewerkt heeft, betekent niet altijd dat dat nog steeds zo is. Daarom is het belangrijk om dit uit te sluiten. 


de aangedragen opties helpen niet. Ik heb mijn abonnement opgezegd