Skip to main content

Mijn beeld beweegt heel even en gaat dan op stilstand. Heb alles al gedaan zoals KPN op de site weergeeft. Het probleem doet zich bij alle tv’s voor. Is m’n ExpediaBox misschien kapot

Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Dag Joep. Ik heb de Expedia V10 bedraad aangesloten op de ontvanger van Motorola type VIP1853


Goedemiddag @Fje69 en welkom hier op het forum :)

 

Uiterst vervelend tv kijken wanneer het beeld de hele tijd stil gaat staan dus goed dat je dit kenbaar maakt! Je geeft aan dat je een Motorola VIP 1853 hebt en ik vermoed dat dit ook de boosdoener is. Dit is inmiddels een verouderd type tv ontvanger en deze kun je gratis om laten ruilen. Je kunt zelf een omruilafspraak maken via deze link. Als je op die pagina een klein stukje naar benden scrolt, zie je staan 'Check apparatuur voor Netflix'. Laat je me weten of dit is gelukt?


Hoi @Fje69 , ik heb niks meer van je vernomen maar is het nog gelukt om de tv ontvanger om te ruilen via het linkje uit mijn vorige bericht?


Goedemorgen @Fje69 , omdat ik niks meer van je heb gehoord ga ik er vanuit dat het is gelukt om je tv ontvanger om te ruilen en ga ik dit topic sluiten! Mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag van je :)


Reageer