Skip to main content

Ik heb 31 augustus contact gehad met Kpn betreffende stilstaand beeld en uitvallende wifi.

Na diverse stappen te hebben doorlopen was het probleem nog niet opgelost.

Er is een afspraak gemaakt voor een monteur op zaterdag 4 september deze is niet opkomen dagen,na telefonisch contact werd er gezegd dat hij in de centrale bezig is geweest. Daar hoef ik geen afspraak voor te maken er was afgesproken dat de monteur mijn modem en wifiversterker zou controleren om mijn problemen op te lossen.

Nu wordt er binnen 3 werkdagen contact met mij op genomen voor een afspraak wat inhoud dat ik zeker nog 5 dagen met deze problemen zit dit ben ik totaal niet gewend van Kpn dat een probleem zo lang duurt voor het opgelost wordt. Het rare is dat mijn tweede tv dit probleem niet heeft en deze is rechtstreeks op de zelfde modem aangesloten.

Wie heeft er ook met dit probleem te kampen gehad en hoe is dit opgelost.Ben al 21 jaar een te vrede klant van Kpn maar z'n actie als deze heb ik nog nooit mee gemaakt

Welke modem en welke tv ontvangers gaat het om? En beide vast bekabeld aangesloten?

 


Ik heb een V10 modem van ruim 4 jaar oud en twee tv ontvangers als de onderste .

En beide zijn bekabeld aan gesloten. 

Het rare is dat mijn tv ontvanger die boven staat geen stilstaand beeld heeft .

Â