Skip to main content

Sinds de oudste moet ik de tv ontvanger eerst resetten om goed tv te kunnen kijken. Anders heb ik last van stilstaand beeld en geen geluid. Fijn als jullie dit snel verhelpen. Zo te lezen ben ik niet de enige. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Morrootje en welkom bij de KPN Community! Niet handig om steeds te resetten dus goed dat je je vraag hier stelt. 

Voor de zekerheid: het resetten van de TV+ Box doe je op de beschreven manier? 
Zo ja, wil je dan laten weten hoe je TV+ Box met het internet verbonden is? Via de wifi, rechtstreeks bekabeld op je modem, of zit er andere apparatuur tussen? 

Probeer ook de andere oplossingen voor stilstaand beeld. Misschien zit de oplossing daar ook al tussen. 🙂


Ja resetten doe ik op de beschreven werkwijze. Tv box zit met een kabel aan super wifi punt gekoppeld. Graag hoor ik wat ik nog meer kan doen. 


Helder @Morrootje. Het SuperWifi punt is bekabeld op het modem aangesloten? Of is deze draadloos? 

Lukt het je om tijdelijk een internetkabel rechtstreeks van de TV+ Box naar je modem te trekken? Puur om te zien of het probleem dan ook terugkeert of dat het dan wel goed gaat. 
Controleer, als het SuperWifi punt draadloos is, ook of de wifi daar wel in orde is met de Wifi Manager.


Super wifi punt is draadloos. Bekabelen met modem lukt niet. Eerder door monteur geprobeerd maar kabel ging niet door de goot. Wel wifimanager meerdere keren geprobeerd en meestal wel goede ontvangst. Maar ook wel eens niet. Oorzaak tv probleem komt wel dat wifi signaalop dat moment niet goed is. Helaas komt dit meerdere keren op een dag voor. Ik heb 4 superwifi punten dat zo meer dan genoeg moeten zijn. 


Reageer