Skip to main content

Vorige week lag deze radiozender JND er ook al een dag uit. Na herstel blijft de radiozender haperen.

Kan hier naar gekeken worden? Wordt dit niet gemonitord?

Hij hapert flink inderdaad. (Nu 16/12; 21:10)

Hoi ​@Sebas14. Bedankt voor het melden van de problemen met radiozender JND op kanaal 834. Ik heb de zender zojuist zelf getest en hier werkt hij zonder haperingen. Het lijkt erop dat het probleem inmiddels is verholpen door KPN. Kunnen jullie laten weten of de zender bij jullie ook weer goed werkt?

Hoi ​@Sebas14. Bedankt voor het melden van de problemen met radiozender JND op kanaal 834. Ik heb de zender zojuist zelf getest en hier werkt hij zonder haperingen. Het lijkt erop dat het probleem inmiddels is verholpen door KPN. Kunnen jullie laten weten of de zender bij jullie ook weer goed werkt?

Jazeker, hier is het haperen weg en bij deze opgelost.

Te vroeg gejuicht. Zit weer flinke haperingen bij radio JND ​@Vikash van KPN 

@Sebas14 Ik heb het opnieuw getest en hier stottert het geluid niet, maar we zijn inmiddels ook al 2 dagen verder. Stottert het geluid nog bij jou?

@Sebas14 Ik heb het opnieuw getest en hier stottert het geluid niet, maar we zijn inmiddels ook al 2 dagen verder. Stottert het geluid nog bij jou?

Vanochtend haperde hij weer en vanavond weer niet. Het is wisselend. Ik ga het de komende dagen even pijlen nog voordat we definitief zeggen dat het opgelost is.

Dan test ik het toevallig op de momenten dat het goed werkt. Ik zal het de komende dagen zelf ook in de gaten houden. Ik hoor graag van je of het probleem nog terugkomt, dan zet ik dit alsnog door naar mijn collega's.

Dan test ik het toevallig op de momenten dat het goed werkt. Ik zal het de komende dagen zelf ook in de gaten houden. Ik hoor graag van je of het probleem nog terugkomt, dan zet ik dit alsnog door naar mijn collega's.

Als ik nu JND opzet, hapert hij weer. Het is alleen bij deze radiozender ​@Vikash van KPN (10.19u.)

Gisteravond was het ook hetzelfde verhaal.

@Sebas14 Dan ga ik dit alsnog intern doorgeven. Bedankt voor je bericht!

In de beginfase perfect maar de laatste paar weken hopeloos, blijft haperen. Zou graag weten wie dit kan oplossen en/of het opgelost kan worden.

@Sebas14 ​@Zwarte ​@PeterG Ik heb dit probleem doorgegeven aan de juiste afdeling en inmiddels een antwoord ontvangen. Het haperen komt door een storing in het aanvoersignaal. Er wordt hard gewerkt om dit op te lossen.

Ik heb die zender nooit aan. Alleen naar aanleiding van dit topic. En had toen de onderbrekingen ook. Het is mijn genre niet.

@Sebas14 ​@Zwarte ​@PeterG Ik heb dit probleem doorgegeven aan de juiste afdeling en inmiddels een antwoord ontvangen. Het haperen komt door een storing in het aanvoersignaal. Er wordt hard gewerkt om dit op te lossen.

Dank je wel voor het doorgeven.

Ik heb die zender nooit aan. Alleen naar aanleiding van dit topic. En had toen de onderbrekingen ook. Het is mijn genre niet.

Het gaat om de storing. Niet wat je van deze zender vindt. Dat is niet belangrijk. Hij staat hier ook niet dagelijks aan.

Er wordt in ieder geval naar gekeken. Dat is het belangrijkste.

In de beginfase perfect maar de laatste paar weken hopeloos, blijft haperen. Zou graag weten wie dit kan oplossen en/of het opgelost kan worden.

Is dit toeval of echt snelle service. Na enkele weken van een haperende zender is alles opgelost. Hopelijk blijft het zo.

Hiervoor dank

Met vriendelijke groeten,

Zwarte

Ik gaf alleen maar voor ​@Vikash van KPN aan dat ik er alleen 2 x een half uurtje naar geluisterd had vanwege de storing. 

Het is geen oordeel over de zender of haar luisteraars. Alleen dat het niet mijn cup of tea is, ​@Sebas14 .

Jammer dat je je kennelijk aangesproken of beoordeeld voelt. Geenszins mijn intentie hoor.

Het is goed hoor ​@PeterG 

Het lijkt al beter te gaan met het aanvoersignaal. We blijven duimen op stabiliteit 👍

Ik heb nog niets gehoord van mijn collega's dat het probleem blijvend is opgelost, dus laten we inderdaad niet te vroeg juichen. Goed om te horen dat het nu niet hapert. Laat het me weten als de zender toch weer hapert.

Reageer