Skip to main content

Geen storing vermeld op de KPN site, geen storing bekend na het opzoeken via postcode…

 

Maar wel haperend en stilstaande interactieve tv, geen contact met de klantenservice te krijgen wanneer je na veel moeite het telefoonnummer eindelijk gevonden hebt en tientallen topics op het forum binnen de laatste 2 - 3 uur over storing mbt de diversen ontvangers. 

 

Lekker bezig weer!

 

Het was zeker tijd voor een KPN brede vrijdagmiddagborrel?  

Goedemiddag @Leipe Loetje en welkom hier op het KPN forum :)

 

TV kijken terwijl het beeld hapert en stilstaat is natuurlijk niet wat je van ons hoeft te verwachten dus goed dat je dit kenbaar maakt. Speelt het probleem nog steeds of is er inmiddels een oplossing? Mocht het probleem nog steeds spelen dan kijk ik graag naar hoe we dit kunnen verhelpen. Waar ik dan in eerste instantie vooral benieuwd naar ben, is hoe de tv ontvanger is aangesloten; gaat er vanaf de Experia Box een kabel direct naar je tv ontvanger of gebruik je een draadloze verbindingsset (Devolo)? Het was in ieder geval absoluut geen tijd voor een brede vrijdagmiddagborrel. Daar is het A te druk voor en B, we werken bijna allemaal vanuit huis in deze periode ;) 


Hoi @Leipe Loetje , ik heb niks meer van je vernomen en ga er vanuit dat het probleem is verholpen. Daarom ga ik het topic sluiten! Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral aan!


Reageer