Skip to main content

Hallo,

Mijn net nieuwe Samsung smart tv geeft regelmatig een storing bij de kpn itv app zie foto
De tv is direct via ethernet kabel aan gesloten op het internet/ experia box, na de stekker eruit doet eea het weer!

Bekend?! Wat is hier de structurele oplossing
 

 

Hi @JB63, welkom hier. Excuses voor de late reactie. Ik ben deze melding wel eens eerder tegen gekomen, maar dat is inmiddels al wel weer een tijdje geleden… Heb je het de laatste dagen ook nog ervaren? Welk type tv heb je? Zou je app eens een keertje willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Ben benieuwd of dat helpt.


Hallo gisteren weer een zelfde storing pas na volledig stroom van en de experia box en de tv en de app opnieuw installeren werkt het weer.

type samsung Q70 series 55”


Hallo gisteren weer een zelfde storing pas na volledig stroom van en de experia box en de tv en de app opnieuw installeren werkt het weer.

type samsung Q70 series 55”

Hi @JB63, helder verhaal. Ik ga dit doorgeven aan de developers. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Dit lijkt een probleem te zijn bij de hosting te zijn, maar blijft een beetje een vaag probleem. Als je ook het tijdstip nog weet dat je de melding zag, dan kunnen we dat (laten) uitzoeken. En als je je profiel ook zou willen invullen, dan graag.:)


Ik heb exact dezelfde melding vanavond op de iTV app op mijn nieuwe Samsung smart tv. Gaat om een Samsung serif 2020. Is er een structurele oplossing voor? Het is nu 21.56 uur. 


Hallo,

wederom veel gedoe met de kpn app op mijn samsung smart tv

ik kan niet inloggen, foutmelding:

“Geen toegang tot dienst

om gebruikt te kunnen maken van deze app dient je smart tv verbonden te zijn met je vaste kpn internet verbinding. 

 

De TV is verbonden via een vaste ethernet kabel direct naar de modem.

alle overige apps, netflix, youtube, apple music, NPO, NOS, etc werken gewoon.

 

alles al geprobeerd:

tv opnieuw geinstalleerd

kpn moden gereboot

stroom eraf 

etc etc

 

De fout zit dus in de App van KPN itv?!

 

Graag op laten lossen

 

 

 

 

 

 

 


Ik heb ook veel problemen met de kpn app op mijn LG smart tv. Andere app’s werken perfect behalve van de kpn.

lijkt me duidelijk een probleem van de kpn app.

wel jammer dat je dan evengoed de kpn ontvanger moet gebruiken


Goede middag, 

 

heb sinds 2 weken kpn itvapp op m’n Samsung smart tv en ervaar de zelfde storing. Heb de app meerdere malen opnieuw geïnstalleerd maar de fout blijft terug komen. Als oplossing heb ik nu maar weer een iptv kastje besteld bij kpn. Hopelijk word de app verbeterd dat scheelt weer 5 euro per maand. 
 

gr, ronald. 


Goede middag, 

 

heb sinds 2 weken kpn itvapp op m’n Samsung smart tv en ervaar de zelfde storing. Heb de app meerdere malen opnieuw geïnstalleerd maar de fout blijft terug komen. Als oplossing heb ik nu maar weer een iptv kastje besteld bij kpn. Hopelijk word de app verbeterd dat scheelt weer 5 euro per maand. 
 

gr, ronald. 

Hallo @Ronald_Zwolle zonder tv-abo zou de app ook niet kunnen werken, je hebt minimaal 1 tv-abo nodig inclusief tv-decoder en dat abo kost €10 per maand en niet €5,-.

 


Klopt heb ook een abonnement en een kastje maar nu een extra en die kost 5 euro per maand. 


Klopt heb ook een abonnement en een kastje maar nu een extra en die kost 5 euro per maand. 

Het voordeel van het extra kastje is dan wel dat je het opnemen-pakket gratis is @Ronald_Zwolle