Skip to main content

Sinds afgelopen woensdag heb ik geen internet op televisie. Fout schijnt in de wijkcentrale te zitten. buren hebben geen problemen.
Diverse malen met KPN gebeld, tot op heden geen resultaat. storingsmonteur die woensdag kwam wist te vertel storing binnen 24 uur zou zijn opgelost ivm SLA met Ericsson. Niet dus......
Graag snelle actie en een betere vergoeding voor het gemis aan diensten dan €2 per dag. Ik heb aan deze storing al een paar uur besteed, ondervind ongemak, dat moet toch wat waard zijn.
Ik ben sinds 1988 klant, nooit een betalingsachterstand gehad. Klanten moet je tevreden houden en koesteren.
Graag spoedige (re)actie.

Nabrander: buren zouden volgens KPN ook zonder zitten….

Niet dus….


Hi @ouwehouwie, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Relevante gegevens zijn ingevuld. 
martin. 


Bedankt @ouwehouwie, ik zie dat er gisteravond een noodpakket voor je aan is gevraagd, dat pakket kan je vandaag ophalen waardoor je in ieder geval weer online kunt!

Wat er precies gaande is in de centrale heb ik niet inzichtelijk, wel zie ik notities staan dat er een poortwissel uitgevoerd moet worden (waarbij jouw lijn omgezet moet worden naar een andere poort/ingang in de centrale) en dat dit niet helemaal vlekkeloos lijkt te verlopen.

Hopelijk hebben ze dit snel allemaal weer in orde, zou je het hier willen laten weten als je weer een werkend signaal hebt zodat we weten hoe lang je zonder hebt gezeten?


UPDATE!!!
@Maja_ 

 

na negen dagen….…

 

geen stap verder…

 

vanavond maar weer eens gebeld. 
3 kwartier.…

met de vriendelijke helpdesmedewerkster na gezamelijk uitgevoerde testen aan beide zijden tot de conclusie gelomen dat mijn V9 nieuwe software nodig heeft, maar dit niet spontaan download, zoals zou moeten. 
 

ik krijg voor de zekerheid een nieuwe experia. 
 

wordt vervolgd. 


Oei wat flauw dat het nog steeds niet opgelost is :slight_frown: Laat je weten hoe het gaat met de nieuwe Experia Box?


@Maja_ 

ik had graag een zinnige update gegeven. 
Helaas heb ik nog geen nieuwe Experiabox mogen ontvangen. 
Ook geen meling in de postnl app dat er post naar mij onderweg is. 
Ik vraag mij werkelijk af of een andere box naar mij verzonden is....


Hmm, ik zie dat de betreffende collega wel een aanvraag heeft gedaan, maar gok dat die ergens in de systemen af is gewezen door de storingsbon die nog open staat. Een andere collega heeft dit gisteravond in een melding gezet naar de behandelaars van die storingbon met de vraag of ze alsnog een ander modem op willen sturen.

Ik hoop dat de bon snel weer behandeld gaat worden, aangezien het mij ook niet zal gaan lukken om een ander modem te verzenden, die aanvraag zal om dezelfde reden afgewezen worden :slight_frown:


Ongelofelijk maar waar. 
Vanochtend werkte mijn internet spontaan weer. TV ook. 
Nu zou ik graag nog willen weten wat er aan de hand was, en waarom het zo lang moest duren. 


Dat is heel fijn @ouwehouwie!

Als ik he storingsbon bekijk, zie ik daar nog geen update terug. Kan heel goed zijn dat er iets is gedaan door een achterliggende afdeling die dit nog niet terug heeft gekoppeld naar de partij die je storingsbon in behandeling heeft. Hier kan soms een poosje overheen gaan. Ik verwacht dat dit in de komende dagen wel bijgewerkt gaat worden, en zal je van meer informatie voorzien zodra ik meer inzichtelijk heb :slight_smile: