Skip to main content
Storing

[opgelost] Storing: Verschillende problemen met TV van KPN

  • 5 September 2024
  • 38 reacties
  • 741 keer bekeken
[opgelost] Storing: Verschillende problemen met TV van KPN

Storing: verschillende problemen met TV van KPN

 

Er is op dit moment een storing gaande met TV van KPN. We zien verschillende meldingen over, onder andere,

  • Traag opstarten
  • Het kijken, plannen en verwijderen van opnames
  • Problemen met inloggen op de app

 

De problemen worden op dit moment onderzocht. Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

 

 

Update 05-09-2024, 22:12

Storing is opgelost! Bedankt voor jullie geduld 💚
Mocht je nog wel een probleem ervaren, herstart je tv-ontvanger, of app en probeer het opnieuw. Als dat niet helpt horen we hieronder graag wat je ervaart.

Update 05-09-2024, 21:30

Voorzichtig positieve berichten. De storing lijkt opgelost. We houden het natuurlijk nog wel in de gaten. Als je nog problemen ervaart, laat het hieronder weten!

Update 05-09-2024, 21:10

De storing is in onderzoek.

 
 

Ik krijg op mijn tv kastje allerlei foutmeldingen. Tv ontvanger is teruggevallen naar beperkte modus. Ik kan dus alleen een paar zender bekijken. Opnames of programmering zijn hierdoor ook niet bereikbaar. Ook de kpn tv+ app werkt niet meer. Pagina kan niet geladen worden.

Meer mensen met dit probleem opeens en is hier een snelle oplossing voor.

Ps. Ik heb de stekker er al paar keer uit gehad en heeft niks geholpen dus die tip hoef ik niet meer te krijgen...


Er is een storing gaande.


Zojuist een opname willen kijken maar kreeg gelijk de melding dat opnames niet opgehaald konden worden. Hierna modem en ontvanger een tijdje uit gezet en weer opgestart. Helaas zonder resultaat. In beeld verschijnt steeds de melding STB-REC-01. Ook een melding dat ik maar een beperkt aantal zenders kan kijken. Ik zou dan de ontvanger uit moeten zetten en na een paar seconden weer aan. Helaas ook zonder resultaat. Ook online kijken via KPN TV gaat niet meer.


Ik vermoed dat er er een storing is.

bij allestoringen.nl zie je duidelijk een piek in de meldingen 


Ik heb hetzelfde probleem. Echter nu start het kastje helemaal niet meer op. Had eerst een zwart scherm , daarna melding beperkte modus. Kon toen ongeveer 10 minuten tv kijken en daarna was het afgelopen, kastje opnieuw proberen op te starten maar helaas hij blijft maar rondjes draaien. Heb de stekker er maar uitgetrokken en zie morgen wel weer.


Ik ervaar hetzelfde. Ik kreeg vanmorgen wel een sms van kpn dat er vannacht aan het netwerk gewerkt wordt, maar dat zou pas tussen 00.00 en 07.00 zijn….


Hier ook hetzelfde probleem. Opnames laden niet meer en na opnieuw opstarten van het kastje kunnen we nu helemaal geen televisie meer kijken. Het kastje blijft hangen op “we zijn er bijna”.


Waarom krijg ik deze storing? Is dit bekend? Wat doe ik eraan?

Opnames kunnen niet opgehaald. Later weer wel.

Live stoppen en doorkijken lukt niet

Opnames kunnen niet worden verwijderd


Is er misschien een storing met de iTV app? Ik merk vanavond dat ik op alle devices opnieuw moet inloggen, maar dat lukt niet: invoergegevens niet correcct... 


Idem hier in Amsterdam, storing.…

Jammer dat KPN storingspagina zelf niets weergeeft 


In Melissant draait het weer (VDSL)

echter bij mijn schoonmoeder met glasvezel nog niet 


Is er storing bij KPN?

kI ervaar problemen met het kijken van de opnames, nieuwe opnames inplannen is ook niet mogelijk.

Ook merk ik dat de gids hapert en zeer traag is. 

Ook de KPN TV+ app werkt niet.

Herstarten van de tv ontvanger begin ik nog niet aan want de vorige grote storingen resulteerde dit ik een totaal onbruikbare ontvanger, in beperkte modus.


Ook hier sinds 20.15 problemen.

Alleen beperkte modus beschikbaar.

Herstarten bied geen oplossing.

 


ik heb er ook last van ook de kpn tv is pc werkt traag


Hier hetzelfde. Ik heb wel de tv ontvanger herstart en inderdaad... Heeft alleen geresulteerd in beperkte modus


Ja er is een storing, zie X

 

 We hebben momenteel een iTV-storing. Het onderzoek naar de oorzaak is in volle gang, en we werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor de overlast!


Lastig. 

Welke ontvanger heb je? VIP2952, VIP5202, hmb2260? Anders?

Via online ook problemen met opnames kijken?


Er is een landelijk storing met iTV zie X


Er is een landelijk storing met iTV. Zie X


Storing dus.

 

 


En gelijktijdig met deze reacties werkt alles weer zoals vanouds.


Er is een landelijk storing met iTV. Zie X

Via welke X? Ik zoek me namelijk rot en vind alleen maar oude berichten.


Hallo allemaal! Zoals jullie gemerkt hebben, ervaren we op dit moment een storing met TV van KPN. Ik heb alle losse berichten samengevoegd in dit topic. De storing is in onderzoek, zodra we meer weten geven we hier een update.

Dank ook aan alle Communityleden die al hebben geholpen door in de verschillende losse topics al te reageren dat er een storing is. Wordt gewaardeerd!


Er is een landelijk storing met iTV. Zie X

Via welke X? Ik zoek me namelijk rot en vind alleen maar oude berichten.

@KPNWebcare


Als je niet ingelogd bent / geen account hebt voor X dan worden de berichten van een account nogal door elkaar weergegeven. Makkelijker wordt het daar dan niet van.

 

Maar, er zijn voorzichtig positieve berichten. De storing lijkt opgelost. We houden het natuurlijk wel in de gaten. En als je nog wel problemen ervaart, laat het hier vooral weten.  Ik heb ook het startbericht even bijgewerkt met deze update.