Skip to main content
Storing

[opgelost] Storing: Verschillende problemen met TV van KPN

  • 5 September 2024
  • 38 reacties
  • 741 keer bekeken
[opgelost] Storing: Verschillende problemen met TV van KPN

Storing: verschillende problemen met TV van KPN

 

Er is op dit moment een storing gaande met TV van KPN. We zien verschillende meldingen over, onder andere,

  • Traag opstarten
  • Het kijken, plannen en verwijderen van opnames
  • Problemen met inloggen op de app

 

De problemen worden op dit moment onderzocht. Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

 

 

Update 05-09-2024, 22:12

Storing is opgelost! Bedankt voor jullie geduld 💚
Mocht je nog wel een probleem ervaren, herstart je tv-ontvanger, of app en probeer het opnieuw. Als dat niet helpt horen we hieronder graag wat je ervaart.

Update 05-09-2024, 21:30

Voorzichtig positieve berichten. De storing lijkt opgelost. We houden het natuurlijk nog wel in de gaten. Als je nog problemen ervaart, laat het hieronder weten!

Update 05-09-2024, 21:10

De storing is in onderzoek.

 
 

Doet het weer. Thanks


Goed van dit topic. Met TV+ geen probleem gehad.

Mijn moeder dacht dat haar Arcadyan hmb2260 het nu toch wel begeven had. 


Ik had me uit interesse op kpn.com/storing aangemeld om op de hoogte gehouden te worden.

Ik ontving zojuist dit sms bericht:

Beste klant, de storing is opgelost. Je kunt weer gebruik maken van onze diensten.
Groet, KPN

22:03


Klopt inderdaad, RBxx. De storing is opgelost! Bedankt allen voor jullie geduld. Mocht je nog wel een probleem ervaren, herstart je tv-ontvanger, of app en probeer het opnieuw. Als dat niet helpt horen we hieronder graag wat je ervaart.


De afmelding op de storingspagina is er ook. Alleen mag die pagina wel eens verbeterd worden.

Daar staat nog de oorspronkelijke “verwachte” eindtijd en niet de oplostijd.

Heb ik bij een eerdere storing ook al gezien.

 


Fijn om te horen dat het een landelijke storing betrof want ik dacht even dat m'n ontvanger overleden was. Ik had ook alles al gedaan, herstarten, stroomloos maken etc. Nu hield ik ook de stand by knop enkele tellen ingedrukt omdat ik daar een keer iets over gelezen had maar toen de powerknop op de ontvanger rood ging knipperen schrok ik een beetje. Kan dit kwaad?


Als de ontvanger het nu weer doet, geen zorgen maken @Loja .


Als de ontvanger het nu weer doet, geen zorgen maken @Loja .

Ik was al bang dat ik het erger gemaakt had of zo, ik weet ook niet of een ontvanger kapot kan gaan als je zo'n knop te lang ingedrukt houd.


Geen zorgen inderdaad, Loja. De ontvanger kan wel tegen een stootje :)


Hier nog altijd last van een of andere storing. Beeld doet het wel maar alleen maar blokjes. App afsluiten en het werkt weer voor een paar minuten… maar hier nog nooit last van gehad en niets veranderd aan de wifi.


Hi @Slontje

 

Update 05-09-2024, 22:12

Storing is opgelost! Bedankt voor jullie geduld 💚
Mocht je nog wel een probleem ervaren, herstart je tv-ontvanger, of app en probeer het opnieuw. Als dat niet helpt horen we hieronder graag wat je ervaart.

 

Heb je dit ook al geprobeerd? Zo ja, en mocht dat niet helpen, maak dan een eigen topic aan. Als het over de TV+ app gaat (op je tablet of mobiel) benoem dit daar dan ook. Dan helpen we je daar verder!


Hi @Slontje

 

Update 05-09-2024, 22:12

Storing is opgelost! Bedankt voor jullie geduld 💚
Mocht je nog wel een probleem ervaren, herstart je tv-ontvanger, of app en probeer het opnieuw. Als dat niet helpt horen we hieronder graag wat je ervaart.

 

Heb je dit ook al geprobeerd? Zo ja, en mocht dat niet helpen, maak dan een eigen topic aan. Als het over de TV+ app gaat (op je tablet of mobiel) benoem dit daar dan ook. Dan helpen we je daar verder!


zeker al meerdere keren. Maar na een aantal minuten weer slecht. Of paar uur later.


Storing is opgelost, dus we sluiten bij dezen dit topic. Mocht je een probleem ervaren met de TV, dan is dit een ander iets, en kun je daar het beste een eigen topic voor aanmaken.