Skip to main content

Sinds iedereen thuis zit stottert ons beeld regelmatig en staat het beeld vaak stil.
Ik heb zelf niet het idee dat het aan ons modem ligt (net nieuwe tv ontvanger en experiabox V10.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben want het is behoorlijk irritant aan het worden.
Stekker er uit en er in en reset helpen niet. Hij geeft ook geen foutcode dus daar kan ik ook niets mee

 

Beste @caro1962 

Wat vervelend dat u problemen ervaart met Interactieve TV, hoe is de TV ontvanger aangesloten? Is dit bekabeld gebeurd of zit er een draadloze verbindingsset (DVS) tussen? En heeft u koper of glasvezelaansluiting?


Hoi @caro1962! Stotterend beeld is ontzettend irritant dus goed dat je dit kenbaar maakt. Ik denk in eerste instantie ook zeker niet aan het modem en ben net als @Dennis Schreve vooral benieuwd naar hoe de tv ontvanger is aangesloten op je Experia Box. Wat verder geen kwaad kan, is om de tv ontvanger eens een zogenaamde software reset te geven. Hoe je dat doet, zie je hier (bij stap 2). Ook zou ik graag even met je mee willen kijken; kun je daarom je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Alvast bedankt :)

 

 


Ik heb de relevante gegevens ingevuld bij mijn profiel. Als aanvullende info wil ik geven dat wij hier nog geen glasvezel hebben. De software reset heb ik al gegeven en het stotteren is iets minder. Dus hopelijk houd dit aan.


Om eerlijk te zijn hoop ik voor u dat dit niet zo blijft. Het beeld moet gewoon goed zijn. Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch? Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op uw adres? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder uwpostcode plaatsen 


Reageer