Skip to main content

Sinds kort kan ik niet of nauwelijks meer streamen via Apple tv en sinds gisteren ook niet meer naar mijn audio systeem.

O ja, ik heb geen klachten over de snelheid van het internet, voor mijn gebruik is dat prima


Wat gebeurt er dan als je gaat streamen via jouw Apple TV?

Over wat voor een audio systeem hebben we het (merk en type)?

Wat stream je dan en vanaf wat voor een apparaat?

Heb je naast de Experia Box nog andere wifi toegangspunten in gebruik en zo ja welke (merk en type)?


Ik krijg de melding dat er geen verbinding mogelijk is en probeer het later nog eens. 
mijn audio: Bowers and Wilkins A5


Dat lijkt dus een issue met Airplay te zijn immers zowel de Apple TV als dat audio systeem communiceren m.b.v. Airplay.

Heb je ook mijn andere twee vragen gezien?


Sorry nee ik heb geen andere WiFi toegangspunten 

ik stream muziek, radio vooral vanaf m’n iPad en tv ( npo start werkt helemaal niet meer) vanaf iPad of iPhone 


Ik ben hier nog geen andere berichten over tegengekomen.

Welke Experia Box gebruik je?

Heb je die al een keer opnieuw opgestart?

Heb je ook TV van KPN?

Zo ja, treedt het issue ook op als je de TV ontvanger(s) loskoppelt en een paar minuten (2 à 3) wacht met streamen?


Ja loskoppelen en opnieuw opstarten van de devices zowel als de box met grote regelmaat gedaan en dat hielp tot nu toe


 


Zou jij eens alleen de TV ontvangers willen loskoppelen, 2 à 3 minuten wachten en dan gaan streamen. Werkt het dan wel?


Gedaan, op deze foto zie je welke melding ik dan krijg

 


Tja, ik weet niet wat voor een info Apple over je wil verzamelen immers Apple behoort bij ons tot de verboden leveranciers en wij hebben dan ook geen apparatuur van Apple.

Maar als jij Apple vertrouwt dan zal je hier dus op "Ga door" kunnen klikken.