Skip to main content

Dit topic is al bijna een jaar oud zie ik, maar ik ben benieuwd of er nog steeds mensen zijn die , net als ik, problemen hebben met het bekijken/streamen van programma's via NPO- Start of -Plus.   Via de laptop gaat dat prima, maar via m'n tv loopt ieder programma wel een aantal keer vast  en moet ik opnieuw beginnen. Ik heb de Arris VIP2952 tv ontvanger . Kan dat kastje de NPO app niet goed aan ??

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

@Aione 

Vanmorgen dit bij NPO Start gemeld via https://npo.nl/service/technische-zaken#haperende-uitzendingen

NPO Start hapert. Ik kan geen aflevering (bijv. Oogappels) afkijken zonder opnieuw te starten. Via Netflix of YouTube films probleemloze ontvangst

Gebeurt op beide TV's. Digitale kastjes opnieuw gestart. Digitale kastjes ook uitgewisseld. KPN modem opnieuw opgestart. Het heeft allemaal geen effect.

Het is alleen bij NPO Start zowel via de App op de TV als via kanaal 205 op digitale kastjes.

- KPN glasvezel

- KPN modem 

- 2 Arris digitale kastjes via UTP cat. 5 kabel verbonden met modem

- 2 Samsung Smart TV's

- alles geprobeerd wat jullie aanraden. Verder geen enkele storing met internet, Netflix en YouTube.

- casten naar de TV vanaf smartphone is wel ongestoord (1 keer geprobeerd)

Als het niet beter wordt zeg ik mijn abonnement op, wat ik spijtig vind.

@Bro53 , Heb jij ook de Arris VIP2952 ? Via een ander topic begreep ik dat de vernieuwde NPO app wellicht te ‘zwaar ‘ is voor dit type tv ontvanger.  Maar ik lees dat bij jou ook via de tv zelf de app niet goed werkt  , dat is dan wel gek.  Goed dat je een mail naar NPO hebt gestuurd. Misschien dat ik dat ook nogmaals moet doen .

@Aione Ja, beide ontvangers zijn VIP2952. Alleen NPO Start geeft bij mij de problemen van zwart scher en opnieuw opstarten. Ik zou zeker het issue aan hen adresseren. Gebruik de link uit mijn reactie. Helemaal onderaan kun je je probleem melden via button ‘Technische zaken’ en specificeer ‘NPO Start’.

Reageer