Skip to main content

Beste Kpn 

Na de verbouwing kunnen wij de adapter en afstandbediening van de Arris VIP2952 V2 niet meer terugvinden.

Ik kan ook nergens vinden hoe ik de items kan bestellen.

Kunt U mij vertellen hoe ik dit kan regelen.

Met vriendelijke groeten

Peter

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemiddag @PJF, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Deze mensen kunnen het wel voor u oplossen. Laat u me nog even weten of het gelukt is?


Afstandsbediening kan hier maar misschien is het makkelijker als u belt met de klantenservice want zonder adapter kunt u alsnog niks met de afstandsbediening :sweat_smile:

 

0800 0402


Een verhuizing is behoorlijk chaotisch, dus niet vreemd dat je een keer iets kwijt raakt, @PJF. Ik kan je helaas geen losse stroomadapter toesturen, dus ik heb mijn collega's van de logistieke afdeling gevraagd om jou een nieuwe tv-ontvanger inclusief afstandsbediening toe te sturen. Als ik een reactie van mijn collega's heb ontvangen, zal ik je hierover informeren.


Super, dank je wel Denise.


Ik heb terugkoppeling van de logistieke afdeling ontvangen. Mijn collega heeft je een nieuwe stroomadapter en afstandsbediening toegestuurd. De afstandsbediening wordt verstuurd per brievenpost. De stroomadapter wordt verstuurd als een pakketje. Ik stuur je een privébericht voor de Track & Trace.