Skip to main content

Ik heb een paar wensen en suggesties om het TV aanbod van KPN te verbeteren. Ik zou graag wat meer keuzevrijheid willen. Dus voortaan liever niet meer een grote basisbundel. Mijn wens is een kleinere basisbundel met de balangrijkste publieke zenders ( Nederland, Duistsland, Belgie en VK) en de Nederlandse commerciele zenders (RTL, SBS), met daarnaast keuzemogelijkheid voor meer thema bundels. 
Naast de bestaande themabundels (bijv. Sport, ESPN, Ziggo Sport) zou ik graag kunnen kiezen voor een bundel Regionale zenders, Nieuws & Actualiteit (met Euronews, CNN, Al Jazeera, BBC World News, maar ook met Bloomberg TV, CNBC Europe), Muziek, Kunst & Cultuur (met alle bestaande muziek zenders, maar ook met Brava en Mezzo), Natuur, Wetenschap & Techniek (National Geographic, LoveNature, Discovery Science, etc),  Niet Europese zenders (Turkije , Marocco, Arabische zenders, India, Etc.), Engelse zenders (met ook Channel 4 & 5, ITV, Sky, etc.), Duitse zenders (bestaande pakket is ok), etc.  
Kortom, ik pleit voor verbetering van het TV product door het aanbieden van flexibiliteit met meer keuzemogelijkheden voor zenderbundels, en ook door zenderuitbreiding. 
Ik ben ook best bereid daarvoor extra te betalen. Alhoewel ik ook wel vaststel dat KPN in de afgelopen jaren het zenderaanbod heeft verschraald en tegelijkertijd de pakketprijzen fors heeft verhoogd. Daarom heb ik onlangs afscheid moeten nemen van het Pluspakket. Het totaalpakket van internet & TV met mobiel wordt te duur. Met Hussel kun je overigens de kosten wel wat beter sturen. Ik ben overigens wel tevreden met het glasvezel internet & TV product en mobiel.  Stabiel en betrouwbaar. Echter, de balans tussen kwaliteit en prijs verschuift en lijkt wat schever te worden. In mijn nadeel.
Ik zou het ook fijn vinden dat KPN eens informeert wat de wensen van de klant zijn. Technologie maakt veel mogelijk en bovendien veel klanten willen best meer betalen als ze meer krijgen. Momenteel gaan de prijzen omhoog (fors boven inflatie in de laatste jaren) en verbeteren de producten en service onvoldoende.

Hallo @jongschaap! Wat goed dat je de tijd genomen hebt om dit op papier te zetten. Ik zet dit intern doorzetten als verbetervoorstel. Bedankt voor het doorgeven. 
 

Â