Skip to main content

Goedemorgen.
Waarom werkt de teletekst van RTV Katwijk niet meer via de smart TV / glasvezel?
Bij andere lokale omroepen werkt het namelijk  (nog) wel.
mvg

Ik vraag me af of ze dat nog wel hebben. Het is namelijk best een duur systeem, omdat het verouderde techniek is.

Via de website werkt hun teletekstservice ook niet.

https://www.rtvkatwijk.nl/rtv-katwijk-teletekst/

Informeer eens bij hen.


@RTVK Ter informatie: de teletekst van RTV Katwijk werkt bij Ziggo zonder problemen. Dus misschien toch even contact met de omroep opnemen.

@PeterG Hier werkt de teletekstservice van RTV Katwijk wel via jouw link.

Piet.


Apart, Piet.

N.a.v. je opmerking alle hier beschikbare browsers geprobeerd, Firefox, Google Chrome, Edge Chromium en het aloude Internet Explorer 11, maar in alle zie ik alleen de tekst:

RTV Katwijk Teletekst

met daaronder een wit scherm.

Zelf via de mobiel (Google Chrome op een Android) werkt het niet. (noch via wifi, noch via 4G+)

@P.J.M. van der Vooren


Doet-ie het hier wel, @PeterG : PheWebTxt (rtvkatwijk.nl)

Piet.


Nope. A time-out has occurred.

Maar na klikken op de link eronder (restart connection) werkte het wel inderdaad!

Ach, ik gebruik zelf alleen nog teletekst van de NOS via de NOS-teletekst-app op m'n phone. Superhandig!

En via de laptop: nos.nl/teletekst .

Ik weet niet hoe de verbinding loopt. Bij T-mobile heeft geen enkele zender, ook NPO, nog teletekst via glasvezel!


De ene keer krijg ik, net als jij, een wit scherm, en de andere keer werkt het wel zonder problemen. Inderdaad raar.

Teletekst wordt in ieder geval wel door RTV Katwijk aangeboden. Mocht dat bij KPN niet het geval zijn, dan lijkt me het 't beste als @RTVK toch even contact met de omroep opneemt.

Piet.


Net gedaan, Piet. Zie aangevulde opmerking :wink: . Ik ben soms sneller dan het licht…. :grin:

@P.J.M. van der Vooren .


Beste @RTVK, welkom! Voor zover ik weet, is teletekst inderdaad niet beschikbaar bij de lokale zenders bij ons. Waarom het dan bij andere lokale zenders wel werkt, durf ik niet te zeggen:disappointed_relieved: .


Als het goed is kan @RTVK in de gemeente Katwijk  alleen de lokale omroep RTV Katwijk ontvangen, geen andere lokale omroepen. Door KPN wordt alleen de lokale omroep voor de eigen gemeente doorgegeven, @Marcia_ .

Piet.


Als het goed is kan @RTVK in de gemeente Katwijk  alleen de lokale omroep RTV Katwijk ontvangen, geen andere lokale omroepen. Door KPN wordt alleen de lokale omroep voor de eigen gemeente doorgegeven, @Marcia_ .

Piet.

Je hebt helemaal gelijk! Alleen begon @RTVK het verhaal met: Bij andere lokale omroepen werkt het namelijk  (nog) wel.. Dus vandaar dat ik daarover begon. 


Ik heb het ook geprobeerd met de afstandsbediening van de TV en dat werkt ook niet. Daarna een bericht naar KPN gestuurd die mij naar RTV Katwijk verwees. RTV Katwijk 2 x een bericht gestuurd maar nog geen reactie. Ik heb de teletekst bijgewerkt voor komend weekend maar om dat voor Ziggo klanten te blijvendoen is zonde van de tijd.


Jij schreef: Ik heb de teletekst bijgewerkt voor komend weekend

Jij bent de beheerder van die teletekst? Ik vraag me af of er überhaupt veel TT gebruikers zijn m.b.t. lokale omroepen. Ik zou er niet eens aan denken om dan de TT knop in te drukken.

En zoals gezegd: via de site van RTV Katwijk werkt ie dus ook niet. En wie vindt nou die link die Piet heeft gevonden?

( @P.J.M. van der Vooren )


Die link werkt i.i.g. wel met de laptop. Anders staat er bovenaan TT die hier ook werkt. Het zal RTV Katwijk moeten zijn die actie zal moeten ondernemen en anders heeft het bijwerken van de pagina weinig nut.


Anders staat er bovenaan TT die hier ook werkt.

AHA! Nu ook gevonden inderdaad. Niet als link voor Teletekst begrepen. En als ik dat dus al vind zullen anderen dat ook hebben.

Teletekst is voor lokale omroepen niet beschikbaar via glasvezel. Zie bericht van Marcia.

T-mobile heeft helemaal geen teletekst. Ook niet met de npo zenders.