Skip to main content

als ik op de Netflix knop druk op afstandsbediening gaat de tv uit. Heb een LG tv en een afstandsbediening met zwarte achterkant. Heb deze al een keer opnieuw ingesteld en alles werkt behalve deze knopā€¦ (het begon na storing Netflix daarna is het ontstaan)

Hallo ā€‹@oghkruĀ ,

Je kunt een nieuwe afstandsbediening proberen. Heeft die hetzelfde euvel? Dan maar die knop op je afstandsbediening vervangen door een "uit"-knop.Ā 

Ā 

bron:Ā 

Afstandsbediening werkt niet meer

Je kunt verschillende dingen proberen als jouw afstandsbediening niet of niet goed meer werkt. Zo kan je het vaak al snel zelf oplossen.

• Controleer eerst deĀ batterijen. Haal ze uit je afstandsbediening en stop ze er opnieuw in. Helpt dit niet,Ā vervang ze voor nieuwe batterijen.
  • Kun je hetĀ geluid niet harder of zachterĀ zetten?Ā Stel dan je afstandsbediening opnieuw in.
  • Reageert je tv-ontvanger niet op de afstandsbediening? Herstart je tv-ontvanger door de stekker 30 seconden uit het stopcontact te halen of de stroomkabel uit de tv-ontvanger te halen.

Ā 

Afstandsbediening is kapot

Je hebt alles gecontroleerd, maar je afstandsbediening werkt nog steeds niet? Bestel danĀ eenĀ nieuwe KPN afstandsbedieningĀ via de online tool, doorĀ in te loggen met jeĀ KPN ID.

Let op: Je kunt per jaar maximaal drieĀ gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening viaĀ apparatuurvoorthuis.kpn.com.

Ā 

Nieuwe afstandsbediening instellen?

Zo gauw je jouw nieuwe afstandsbediening in huis hebt, moet je 'm nog wel even instellen. We helpen je hier op weg metĀ koppelen van jouw afstandsbediening.

Hi Noordzee, dank voor je reactie. Ga ermee aan de slag.

Net een nieuwe afstandsbediening besteld hopelijk lost het het op. Ik had wel voor dat het gebeurde ook wat verbindingsproblemen maar ik zag op alle storingen dat er Ć¼berhaupt wat storingen waren ā€œin mijn gebiedā€. Heb een smart tv en de app op mijn LG tv doet het prima (wat omslachtiger met 2 afstandsbedieningen). Afwachten maar..

Hou ons op de hoogte ā€‹@oghkruĀ 

Helaas heeft niet geholpen. Ook alle codes opnieuw geprobeerd maar geen resultaat. Netflix knop is nu tv uitzetten.. i.p.v. opstarten. Nog iemand advies?

Gaat het om een TV+-ontvanger?Ā 
Ā 

Dan zou je kunnen overwegen om een Comfort-afstandsbediening te proberen. Hoe je die kunt aanvragen staat hier:Ā 

Die heeft een zelf te programmeren meeroptiesknop:Ā 

Ā 

De eigen keuzeknopĀ instellen

De eigen keuzeknop is de knop met de drie puntjes, in het midden van de afstandsbediening. We noemen deze deĀ Meer optiesknop.

Reageer