Skip to main content

Vanaf de update, afgelopen vrijdag, geen tv (en radio) meer. Alles gedaan, nieuwe kabels (audioquest van 40 euro per stuk), modem wel 10 X gereset, nieuw zenderkastje aangesloten (en inmiddels ook al tig keer gereset), enz.enz. TV geeft aan geen signaal, en zenderkastje geeft geen kanalen weer (groene cijfers). Ook het menu werkt niet. Niets veranderd aan instellingen of wat dan ook………………. Wordt er een beetje moedeloos van…….

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Wat is een reset enz van het tv kastje volgens u?

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


Stekkers er uit gehaald, 10 minuten gewacht, met sateprikkertje, alles wat ik op het net kon vinden gedaan.

 


Goedenavond @musicman, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft?


menu doet het ook niet……….

 


Bedankt voor je bericht, @musicman.

Het klopt dat je geen zendernummer meer ziet op de tv-ontvanger zelf. Dit is op sommige tv-ontvangers uitgezet. Je geeft echter ook aan dat de televisie aangeeft dat er geen signaal is. Dit is een melding van de televisie zelf en betekent doorgaans dat de televisie op de verkeerde bronkanaal staat. Je kunt dit veranderen met behulp van de bron-knop op jouw afstandsbediening. Deze ziet eruit als een vierkantje met een pijl erin.

 


allemaal al 100X nagekeken, en voor 60 euro goede nieuwe kabels gekocht. Alles werkt goed !!!!!!!!behalve het zenderkastje………….. Inmiddela al 2 weken geen radio of tv meer, en wegens drukte pas over een week een monteur beschikbaar………..Ben er wel klaar mee…..


Goedenavond @musicman, heeft u dit al eens geprobeerd?

Misschien wil dit wel helpen. Laat u me nog even weten of dit wel gelukt is en geholpen heeft?


Ik krijg geheel geen beeld, ook niet met een balkje o.i.d…………..

 


Dan kunt u het volgende doen als niks werkt: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Hopelijk kunnen ze u snel helpen! Kan wel even duren i.v.m. drukte.


Ik snap dat je graag een oplossing wilt, @musicman. Kan je jouw profiel invullen, zoals @fame29 aangaf? Dan kan ik een kijkje achter de schermen nemen. Ook ben ik benieuwd hoe je de tv-ontvanger hebt aangesloten. Zou je dit zo uitgebreid mogelijk willen beschrijven? Ik kan daar namelijk waardevolle informatie uit halen. Hier een aantal vragen om je op weg te helpen: Maak je bijvoorbeeld gebruik van een draadloze verbindingsset? En heb je de tv-ontvanger direct op de televisie aangesloten, of heb je hier nog apparatuur tussen? Ik hoor graag van je!


Ik heb niets meer van je vernomen. Ik ga er daarom van uit dat het probleem is opgelost. Indien je toch nog problemen ervaart, laat het gerust weten. We helpen je graag verder.