Skip to main content

vandaag voor de zoveelste keer storing gehad

is het internet of wifi ???nee nu weer de tv!!!

zaten tv te kijken en er kwam weer eens een code voorbij 303 of zoiets.

tv stopte ermee.

na een half uurtje deed die het weer

zo langzamerhand begin ik het zat te worden

al een nieuwe modem gehad al gereset voor de zoveelste keer.

ook de kabel die binnen in m,n huis komt ook al gereset.

wat doe ik nog eigenlijk hier op het forum???

is het geen tijd voor een andere provider 

want ik ga echt geen monteur betalen voor iets waar ik niets aan kan doen.

 

 

Misschien heb je wat aan de volgende instructies om dit probleem te verhelpen

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-303-842.htm#/ser-tv-pro-fc-303-842/ser-tv-pro-fc-303-842-herstart-tvontvanger


Gebruik je dit soort dingen?

 


beste Dragon dit heb ik al zoveel keer gedaan helpt niet!

Ik heb ook geen bekabelde versterkers.

BEDANKT.

Denk erover om over te stappen naar ZIGGO


@SEIKO Dus als ik het goed begrijp Is de kabel naar het modem al een keer vervangen ? modem zelf is al een keer vervangen. Is het TV kastje al een keer vervangen toevallig ??? Ik neem aan dat het TV kastje direct aangesloten is op de Experiabox.

Zoals Joep al aangaf zit er toevallig iets tussen een switch of van die kastjes zoals het plaatje hierboven ???

Om welke TV kastje gaat het precies Arris of Motorola ???


Heb al nieuwe modem gehad.

kabel naar modem zelf nog niet v.v

probleem komt mijns inziens van buitenaf,omdat het internet(wifi) er dan helemaal uitvalt dus ook de tv.


Geen bekabelde versterkers??? Hoe doe je het dan??


Ik heb hetzelfde probleem, heb dit al eerder aangegeven bij KPN. elke keer het advies om modem te herstarten of nieuw modem heeft niet geholpen ook een software update niet. Het is beter om een andere provider te zoeken omdat er niets helpt en met een goede oplossing komen ze ook niet. 


@Beeld van TV Heeft u de utp kabel tussen de Experiabox en het TV kastje al eens vervangen?

Foutcode 303 of 842 oplossen

Je tv-ontvanger heeft geen verbinding met je modem (Experia Box / KPN Box)


Als de utp kabel defect zou zijn heb ik helemaal geen beeld en dat is niet het geval. Het is duidelijk een storing waar kpn geen antwoord op heeft.


Kan wel hoor, als 1 ader niet goed contact maakt doet die het wel maar met storingen.