Skip to main content

Hallo,

Ik heb eigenlijk twee problemen. Laat ik eerst eens beginnen met het eerste probleem. 

Al geruime tijd hebben wij thuis een probleem met het opnemen van series of losse opnames. Wij wilden het nieuwe seizoen van NCIS inplannen als serie opname. Dit lukte meteen al niet en kreeg melding dat inplannen was mislukt. Toen probeerden we de eerste aflevering los op te nemen. Dit leek goed te gaan. Echter is de hele aflevering helemaal niet opgenomen. Hetzelfde geldt voor het programma Hunted die ik vanaf de tweede aflevering als serie wilde opnemen. Helaas is ook deze opname nergens te vinden en ook dat de serie ingepland stond zie ik nergens terug.

Dat brengt me naar het tweede probleem. Want ik dacht "dan kijken we het maar gewoon terug". Helaas. Toevallig bij beide programma's kreeg ik een foutmelding toen ik ze terug wilde kijken. Vooral bij het programma Hunted sloeg ons tv kastje telkens helemaal vast. Deze is gewoon niet terug te kijken.

Vooral het opnemen is al misschien wel jaren een probleem bij ons wat ik erg vervelend vind. Veel wordt niet opgenomen en nergens lijkt een oplossing voor wanneer we bellen met KPN. Vanavond hebben we weer aan de telefoon gehangen in de hoop een oplossing te vinden. We hebben alle tips en tricks geprobeerd van het uit de stroom halen tot aan een software update. Helaas haalde het niets uit. Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben en is het ergens toch te fixen?

Groet,

Evelien 

Welkom Evelien! Allereerst excuses voor de héle late reactie :slight_frown:

Heel jammer om te lezen dat je zo lang last hebt van problemen met opnames. Ik wil me hier graag verder in verdiepen om te achterhalen waarom dit zo slecht werkt. Problemen met opnames kunnen af en toe voorkomen maar zo structureel is niet normaal.

Ik vraag me af of het probleem met NCIS misschien hiermee te maken heeft: Probleem serieopname, nog steeds.... Wat Hunted betreft kan ik beide zaken niet verklaren. Opnemen en terugkijken hoort geen enkel probleem te zijn. Dat de TV-ontvanger vastloopt verbaast me ook heel erg.

Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en het laten weten als dat is gebeurd? Daarmee kijk ik na wat je al besproken hebt met de helpdesk en wat we verder nog kunnen uitvoeren om dit op te lossen.


@Evy3000: Kan ik je hier nog mee helpen? Dan hoor ik het graag.


Reageer