Skip to main content
Het is volslgen onbegrijpelijk waarom nu ineens de programmas op bbc first kunnen worden teruggekeken. Een van de redenen waarom wij overgestapt zijn, was om deze zender te kunnen bekijken (wij zijn helemaal gek van de engelse series). Wij ondervinden steeds, dat kpn iets aanbiedt en vervolgens met zeer flauwe smoesjes (zoals het niet verlengen van een contract!!!!!) het verstrekte weer intrekt. Het kan niet de bedoeling zijn, dat we de hele dag bbc first op gaan nemen???? Wij werken overdag en zouden dus heel graag zijn, dat wij in de avond de series terug kunnen zien.
Hoi @Corma. Voor BBC One, Two en World zijn Terugkijken, Begin Gemist en Live pauzeren niet meer mogelijk. Dit geldt overigens voor alle providers dus dat is gewoonweg een beslissing vanuit BBC. Voor BBC First hebben we nog wel de rechten voor Terugkijken, maar ik vermoed dat jij specifieke programma's zoals Midsummer Murders bedoelt? Uiteindelijk bepaalt de BBC wat er teruggekeken mag worden op hun zenders.. Jammer dat je dat als "zeer flauwe smoes" ziet trouwens. Dus dan is opnemen toch de oplossing wat dat betreft.



Indien het een storing is, zoals anderen hier op het forum denken dan komen we daar ook achter. Ik zal het navragen.
Er zijn meer programma's bij BBC First die niet meer terug te kijken zijn, helaas, maar waar.
Het kan volgens mij niets te maken hebben met rechten want soms kan je wel deel 1 van bv Midsomer terugkijken maar niet deel 2 dat er direct achter aan komt. Dit hele gedoe is zaterdag begonnen en het zou fijn zijn als er duidelijk komt over wat er nu aan de hand is.
Het kan volgens mij niets te maken hebben met rechten want soms kan je wel deel 1 van bv Midsomer terugkijken maar niet deel 2 dat er direct achter aan komt. Dit hele gedoe is zaterdag begonnen en het zou fijn zijn als er duidelijk komt over wat er nu aan de hand is.

Nee, mee eens hoor in dit geval.
Eeerst kon je 90 procent terug kijken op BBC first.

Nu misschien 1 procent.

Eecht belachelijk.

Wij zijn er ook voor overgestapt.

En dan wordt het zomaar veranderd
Bij Ziggo is terugkijken dus nog wel mogelijk!
Hoi Allemaal,



Zij schrijven dit bij Totaal tv Problemen bij KPN Interactieve tv.



En ik heb geen idee of het zo is.

Zwervend over internet op zoek naar niets, kom je ook wel eens iets tegen.



Ik zou zeggen lees het even door, of niet natuurlijk.



Bron: Totaal tv
Hoi Allemaal,



Zij schrijven dit bij Totaal tv Problemen bij KPN Interactieve tv.



En ik heb geen idee of het zo is.

Zwervend over internet op zoek naar niets, kom je ook wel eens iets tegen.



Ik zou zeggen lees het even door, of niet natuurlijk.



Bron: Totaal tv


In inderdaad of niet het is de pixels niet waardig. Zo'n nutteloos nietszeggend stukje.
Hoi @Galdor68





In inderdaad of niet het is de pixels niet waardig. Zo'n nutteloos nietszeggend stukje.




Maar wel gelezen dacht ik uit jou stukje tekst op te maken.😉
Hoi @Galdor68





In inderdaad of niet het is de pixels niet waardig. Zo'n nutteloos nietszeggend stukje.Maar wel gelezen dacht ik uit jou stukje tekst op te maken.😉


Ik beken lijkt puur gebaseerd op wat op het forum geschreven is.


Hoi @Galdor68





In inderdaad of niet het is de pixels niet waardig. Zo'n nutteloos nietszeggend stukje.Maar wel gelezen dacht ik uit jou stukje tekst op te maken.😉
Ik beken lijkt puur gebaseerd op wat op het forum geschreven is.


Dat zou niet de eerste keer zijn. 😅



Maar goed, wel een (kleine) update:



M'n collega's zijn ermee bezig. Info wordt opgevraagd bij BBC en de EPG leverancier (extern bedrijf), en alle gegevens worden dan vergeleken etc. etc. Daar zullen waarschijnlijk dus verschillen in zitten en dan zal dit natuurlijk hersteld worden. De herstelactie zal bij de EPG leverancier moeten gebeuren vermoed ik (weet ik dus niet helemaal zeker).



Zodra ik een nieuwe update heb zal ik het hier melden!
Het is weer zover, vanaf donderdag 1 augustus 14.00 is er zo goed als niets terug te kijken op BBC First en de gids loopt niet meer gelijk met de uitzending. Ik weet niet hoe het vorige keer is opgelost maar kunnen jullie dat weer doen?

grt

Inge
Yes, ik heb het inmiddels bij de betreffende collega's doorgegeven. Een inhoudelijke update krijg je van ons in je nieuwe topic.

Het is volslgen onbegrijpelijk waarom nu ineens de programmas op bbc first kunnen worden teruggekeken. Een van de redenen waarom wij overgestapt zijn, was om deze zender te kunnen bekijken (wij zijn helemaal gek van de engelse series). Wij ondervinden steeds, dat kpn iets aanbiedt en vervolgens met zeer flauwe smoesjes (zoals het niet verlengen van een contract!!!!!) het verstrekte weer intrekt. Het kan niet de bedoeling zijn, dat we de hele dag bbc first op gaan nemen???? Wij werken overdag en zouden dus heel graag zijn, dat wij in de avond de series terug kunnen zien.

Dit heb ik nou ook.  Vreemd dat bbc first wel helemaal terug te zien is bij bijv zeelandnet, mijn oude provider. Alles is daar mogelijk, terug kijken, opnemen en  rechtstreeks kijken. Ander contract?

 


Heel erg jammer dat er nu ineens geen father Brown en midsommer murders kunnen worden teruggezien.

Vervelend dat het ook nergens was aangekondigd en je helemaal geïnstalleerd zit en dan ineens ziet dat het plots niet meer mogelijk is!
Zeker omdat de tijden waarop het wordt uitgezonden niet voor iedereen haalbaar zijn.


Waarom kunnen we niet meer bbc first terug kijken zeeeer slechte service  en andere zenders je betaalt een vermogen we zouden juist meer moeten krijgen inplaats van minder.los dit op of ik zeg jullie op.


Waarom kunnen we niet meer bbc first terug kijken zeeeer slechte service  en andere zenders je betaalt een vermogen we zouden juist meer moeten krijgen inplaats van minder.los dit op of ik zeg jullie op.


Om welk programma gaat dit? KPN moet wel de rechten hiervoor hebben en dat ligt aan BBC first, niet aan KPN.Â