Skip to main content

Sinds een aantal dagen kunnen wij BBC opnames niet meer terugkijken, ze zijn wel opgenomen maar maar geven aan dat het al bekeken is en bij terug “spoelen” komen we weer in het opname menu terrecht. ik lees dat anderen ook dit probleem gehad hebben, stekker eruit lost niets op. 

Wij hebben dit probleem ook, op de app kan je het opgenomen programma wel bekijken. Volgens de klantenservice wordt aan dit probleem gewerkt. 


Hallo @Lutger en @Susanne77

Ik hoor van meer kanten dat het opnemen van BBC inderdaad niet goed gaat. Ik heb daar zelf nog geen officiële berichten over gehoord. Zouden jullie voor mij jullie profiel willen aanvullen met jullie postcode en huisnummer? Dan kan ik kijken wat hier aan de hand is. 


Beste Hanna, 

 

Ik heb het profiel aangevuld. En ik ben er achter dat als ik eerste een paar minuten op de app het opgenomen programma bekijk van de BBC , dan kan ik het daarna wel op via tv bekijken, maar kan het niet doorspoelen of stil zetten want dan ben ik het weer kwijt. Wel omslachtig maar op dit moment beter iets dan niets.