Skip to main content

sinds net 5/11/2020 zijn alle groene icoontjes verdwenen op elke zender van voor 16,30 uur

Hoe krijg ik dat weer goed?

Bij mij ook! Heb gebeld, maar kon niet verholpen worden. Beste wat de jongen aan de telefoon kon bieden was het omwisselen van de tv-ontvanger. Hij beaamde wel dat ik recht had op terugkijken. Heel vervelend dit. Hopelijk werkt het weer met nieuw kastje morgen.


@Miss Golightly & @MIA. 

Welke TV ontvangers hebben jullie? En hebben jullie eens een “harde reset” gedaan?

 


Heb een Motorola tv ontvanger.


@Miss Golightly die Motorola mag je omruilen, want die Motorola is te oud. Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.


Goedemorgen @Miss Golightly, het is erg druk op het forum. Vandaar dat je nu pas een reactie krijgt van een KPN medewerker.  Is het inmiddels gelukt de Motorola tv-ontvanger om te ruilen, met het linkje dat @Dennis Schreve heeft gepost?