Skip to main content

Ik heb 2 ontvanger Arris op mijn kantoor boven staan, V kijken O.K. maar programma's terug kijken gaat niet dan krijg ik de melding quote het programma kan niet worden afgespeeld door een probleem in het netwerk. Heb handelingen omschreven uitgevoerd maar krij dezelfde melding weer terug. Niet mogelijk.

Heb voor de 2de ontvanger betaald en dit is vanaf dat deze werd aangesloten zonder de mogelijkheid van terugkijken gewerkt.

 

Hoed dit op te lossen

Hoi @Flip2011 en van harte welkom op ons forum!

Door drukte zijn we niet eerder bij je topic aan gekomen. Ik lees dat terugkijken op één van jouw tv-ontvangers niet lukt. Hoe staat het er intussen voor? Als dit nog speelt, dan ben ik naar een paar dingen benieuwd.

  • Wat gebeurt er als je de betreffende tv-ontvanger een frisse start geeft?
  • Welk type tv-ontvanger is het, en hoe is ‘ie aangesloten op het modem?
  • Wat gebeurt er als je jouw twee tv-ontvangers omwisselt? Verhuist het probleem mee of blijft het op dezelfde plek?

Ik heb 2 ontvanger Arris op mijn kantoor boven staan, V kijken O.K. maar programma's terug kijken gaat niet dan krijg ik de melding quote het programma kan niet worden afgespeeld door een probleem in het netwerk. Heb handelingen omschreven uitgevoerd maar krij dezelfde melding weer terug. Niet mogelijk.

Heb voor de 2de ontvanger betaald en dit is vanaf dat deze werd aangesloten zonder de mogelijkheid van terugkijken gewerkt.

 

Hoed dit op te lossen

 

Je betaald niet voor de ontvangers, die zijn altijd in bruikleen.

Het tv pakket kost € 10,-- per maand inclusief 1 KPN tv decoder.

Voor elke 2de decoder betaal je € 5,-- per maand extra en bij de 2de krijg je het opname pakket er bij (normaal € 4,94 per maand).

 

Welke KPN tv decoders heb je?

Hoe zijn deze verbonden met de KPN Experiabox (KPN router modem)?

 

Vooral een DVS kan voor dit soort problemen zorgen.

Een vaste UTP (CAT5E) kabel is altijd het beste.

Kan je in gootjes o.a. mooi wegwerken.

 

Wat is jouw echte downloadsnelheid?Â