Skip to main content

De laatste paar weken ondervind ik continu problemen met Terugkijken. Dan zit ik midden in een film of aflevering en geeft de TV ineens een blauw scherm met dat het overgaat in het volgende programma of naar huidige programma. Nog voordat ik er überhaupt op kan reageren, springt het over naar de live uitzending. Dan kan ik dus ook niet meer terug naar de film/uitzending wat ik terug wilde kijken.. En aangezien doorspoelen dan niet mag.... Kan ik wederom opnieuw beginnen met de film of uitzending. Ontzettend irritant!!!

Een "frisse start" heb ik al gedaan. Maar het probleem blijft zich herhalen... Wat kan hieraan gedaan worden? 

Welkom op ons Forum @Sooz. En excuses voor de late reactie. Het is de laatste tijd erg druk. 

Ervaar je de problemen op dit moment nog steeds? Deze problemen zijn ons bekend namelijk en we zijn al druk bezig geweest met het vinden van oplossingen. Inmiddels is er een aantal aanpassingen doorgevoerd om de problemen met Terugkijken te verhelpen. Zo hebben de iTV ontvangers een update gekregen om de traagheid en foutcodes te verhelpen. 

Mocht je nog steeds problemen ervaren, krijg je dan ook een foutcode te zien? 


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je. 


Reageer