Skip to main content

De mogelijkheid dat ik iets kan opnemen en later terug kijken is super. Helaas gebruik ik het steeds minder. 
Wanneer ik een film of een serie terug kijk mis ik altijd de laatste minuten. Hij stopt zomaar. Nu kan ik het best hebben dat ik de aftiteling mis. Maar helaas is dit niet het geval. Ik mis echt de laatste momenten van de film/serie. 
hoe kan dit opgelost worden?

Hoi @JPostma! Welkom op ons forum. 

Bij een opname is er een marge van 15 minuten aan het einde van het programma voordat de opname stopt. Hierdoor zou je dus ook niet het einde van een film of serie moeten missen. Dit is al zo ingesteld omdat het soms kan voorkomen dat een programma wat uitloopt. Verder zijn wij afhankelijk van de gids. Als een programma echt later begint dan in de gids staat vermeld, dan kan het in sommige gevallen helaas toch voorkomen dat je het einde mist, ondanks de marge van 15 minuten. Je kunt in dat geval proberen of je met behulp van terugkijken via de gids het einde van het programma alsnog kunt zien, al snap ik dat dit niet ideaal is. Terugkijken is niet altijd beschikbaar en ook niet langer dan een week, maar misschien helpt het je. 


Nu ook nog iets meer marge aan de voorkant, keek gisteren een film terug mis ik 5 minuten van het begin.:persevere:


Reageer